Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du ordblind?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mit tanke er have mange freelancere. Det burde betyde, at man kan få opgaven løst her og nu. Det ville betyde, at den ordblinde kunne skrive med en kunde og få hjælp samtidig. Så opgaven skal kunne løses hurtigt - faktisk med det samme, det er i hvert fald min tanke.

Og prisen - pt tænker jeg på, at man betaler et kvarter ad gangen.  Prisen er 40 kr. ex. moms pr kvarter. Det skulle være ens for alle freelancere. Det skal være nent at håndtere betalinger, da den ordblinde betaler via dankort eller lignende og får en faktura via web-portalen. Freelancere aflønnes på et senere tidspunkt. Måske kunne man indføre et begreb "hasteopgaver", og på den måde have 2 forskellige takster. Og man kunne også have rabatter til ordblinde, som anvender portalen meget.

Kvalitet - dvs freelancernes evner - det er også meget vigtigt i denne sammenhæng. Jeg tænker på forskellige former for feedback, så man kan sortere dårlige freelancere fra.

Som ordblind burde man kunne have mange opgaver kørende på samme tid, blot der er freelancere nok. Det er klart, at den ordblinde måske hen ad vejen helst vil anvende en bestemt freelancer - her kan freelancerens tid være en begræsning.

E. D. Nielsen
www.ecentralen.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

disse 2 partner skal jo opdage siden, det bliver spændende at læse og se hvad det endelige resultat bliver

  • jeg sider også tænker hvordan vil i skaffe alle disse freelancer ?
  • hvad ville gøre for siden også opdages af ordblinde?
  • i alt meget spændene hvad det endelige resultat bliver , jeg håbeder det lykkes og priserne selvfølgelige håber jeg det bliver man får billige og gode tekster

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal have noget markedsføring igang på et tidspunkt, når edb-systemet er blevet konstrueret. En del af markedsføringen vil være tidskrævende (for eksempel sociale medier), og noget skal man betale sig fra (for eksempel AdWords). Via markedsføringen skulle vi gerne finde interesserede ordblinde og freelancere.

Men det første trin i processen er at udføre pilot-projektet. Her vil jeg gerne have en håndfuld ordblinde, som er interesseret i hjælp. Pilot-projektet skal hjælpe mig med at huller og problemer og få nye ideer til edb-systemet.

E. D. Nielsen
www.ecentralen.dk

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har oprettet en mikro-hjemmeside i forbindelse med pilotprojektet:

http://dansktekstservice.dk/

Jeg er stadig interesserede i ordblinde, som vil benytte sig af servicen.

 

E. D. Nielsen
www.ecentralen.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)