Bliv gratis medlem på Amino

Nye ekspertblog-indlæg Hjælp & support til Amino services

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hjælp til Amino's services"

Ny URL opdateres ikke alle steder

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
Amino-karma 16.794
Fra København NV
Tilmeldt 1. feb 06
Indlæg ialt: 3.235
Amino Plus

Fra KTJ-Media.dk
Skrevet 17-05-2012 kl. 21:38
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

Hey, jeg har taget brug af den nye mulighed for selv at bestemme sin URL, den er også gemt og det hele. Men det er langt fra alle steder at denne bliver rettet. her tænker jeg fx på når man har skrevet et indlæg, og ens profilnavn jo er et link, så tager denne IKKE brug af den nye url, men den gamle, det samme gør sig gældende for næsten alle andre steder hvor der er link til ens profil.

Det er ikke en god ide at have det sådan, klart bedst at lave alle de steder om som linker til profilen.

MVH Kim

Amino-karma 12.900
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. sep 06
Indlæg ialt: 1.817
Amino Plus

Ja, det har jeg også bidt mærke i, men på den anden side, kunne linkede de stadigvæk til en nr 2 URL fra forsiden, hvis der var nye kommentarer til noget. 

På den anden side, så er den her "forfængeligheds-url" jo ikke helt permanent - medmindre der købes evighedsabonnement - uanset hvad vi ved hvad det koster fremover. Så SEO-mæssigt tænkte jeg på ulempen, da jeg fik den, men min forfængelighed vejer højere så min profil har URL'en amino.dk/street - og så et jeg jo fri for hash'et i min signatur. Der er ekstra link juice at tage at - for en stundBig Smile

Amino-karma 12.900
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. sep 06
Indlæg ialt: 1.817
Amino Plus

Lidt større problem at "URL has expired" nogengange dukker op.

Amino-karma 16.794
Fra København NV
Tilmeldt 1. feb 06
Amino Plus

Gita Street:

Ja, det har jeg også bidt mærke i, men på den anden side, kunne linkede de stadigvæk til en nr 2 URL fra forsiden, hvis der var nye kommentarer til noget. 

På den anden side, så er den her "forfængeligheds-url" jo ikke helt permanent - medmindre der købes evighedsabonnement - uanset hvad vi ved hvad det koster fremover. Så SEO-mæssigt tænkte jeg på ulempen, da jeg fik den, men min forfængelighed vejer højere så min profil har URL'en amino.dk/street - og så et jeg jo fri for hash'et i min signatur. Der er ekstra link juice at tage at - for en stundBig Smile

Det er rigtigt :) Men jeg kan nu bedst li når alt er iorden :)

Amino-karma 16.794
Fra København NV
Tilmeldt 1. feb 06
Amino Plus

En yderligere ting i forhold til den URL, kan det være rigtigt at man ikke kan skrive ret mange tegn i den URL? altså jeg mener. jeg ville fx gerne have skrevet "kim-tetzlaff-ktj-media" men jeg får kun lov at skrive "kim-tetzlaff-ktj-med" det ser dog ikke så godt ud kan man sige :)  så har valgt i stedet at skrive "kim-tetzlaff-ktj". 20 tegn er måske lige i underkanten.

MVH Kim

Amino-karma 7.323
Fra København N
Tilmeldt 3. mar 08
Indlæg ialt: 1.574
Amino Plus SystemAdministrator
Jacob Rohde
Fra NSTutorial, Amino ApS
Skrevet 18-05-2012 kl. 13:44

Gita Street:

Lidt større problem at "URL has expired" nogengange dukker op.

Hej Gita

Ja det er ikke optimalt. Det kigger vi lige på.

Bh.

Jacob

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Amino-karma 7.323
Fra København N
Tilmeldt 3. mar 08
Indlæg ialt: 1.574
Amino Plus SystemAdministrator
Jacob Rohde
Fra NSTutorial, Amino ApS
Skrevet 22-05-2012 kl. 09:56

Dette problem med "URL has expired" skulle gerne være rettet nu.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)

RSS-feed