Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tolk søges i istanbul.nu

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

jeg har brug for en god tolk der bor tæt på Taksim, i Tyrkiet...

hvem kan hjælpe mig.

Hej Dorte Kjeldsen

Fra århus
Tilmeldt 12. Oct 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorthe

Bor ikke i Istanbul, men har mulighed for at finde en tolk til dig. du er velkommen til at skrive tilbage hvis det kunne have interesse

 

mvh

Orhan

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Dorte Kjeldsen:

jeg har brug for en god tolk der bor tæt på Taksim, i Tyrkiet...

 

Hvis du startede med at være lidt mere specifik ville det nok hjælpe. Hvad sprog skal den folk kunne tolke fra til ??  Tyrisk/dansk eller Tyrkisk / engelsk?

Du kunne evt. spørge på den Danske ambassade om de kan anbefale en tolk. alternativt kan du finde en translatør her http://www.proz.com/

Mvh

Ravn

 

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ravn

ja jeg søgte bare en told der kunne det tyrkiske sprog.. og boede i området som jeg skrev .har slf søgt de steder der var at søge,før jeg spurgte.

men du du har nu altid en lidt bidsk måde at fremtone på....men der var andre der forstod budskabet...uden at være specifik.

men tak alligevel.

Hej Dorte

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Dorte Kjeldsen:

ja jeg søgte bare en told der kunne det tyrkiske sprog.. og boede i området som jeg skrev .har slf søgt de steder der var at søge,før jeg spurgte.

men du du har nu altid en lidt bidsk måde at fremtone på....men der var andre der forstod budskabet...uden at være specifik.

men tak alligevel.

Hej Dorte

Det er efterhånden meget trættetde med alle de folk her der stiller meget ukonkrete spørgsmål her - vi har altså ingen change for at gætte hvad det er i vil have hjælp til.  Du søger en tolk men skriver intet om hvad sprog tolken skal kunne, jeg må antage det ene sporg er tyrkisk men er det til danske, engelsk eller kan tysk måske an - hvor skulle jeg vide det fra?

Frem for at brokke over min fremtoning (du har vist kun læst noglæe få af mine indlæg) dig burde du jo hellere være gald for at jeg kom med nogle meget konkrete forslag til hvor du kunne finde en tolk.

 

Mvh

Ravn

 

 

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej jeg ved godt hva du mener med ukonkrete spørgsmål,men faktisk kunne du heller ikke hjælpe da du ikke er tolk og boede i taksim..

så egentlig skulle du jo bare hoppe over det spørgsmål,for ja slf var de steder der ville være oplagt søgt.....men jeg stod i tyrkiet og skulle bruge en tolk her og nu...jeg fik hva jeg søgte så nogle forstod budskabet...

og jo jeg læser mange at dine indlæg,og meget tit syntes jeg du er enormt hård ved de nye igangsætter,men jeg vil dog sige at jeg meget tit er meget ening i dine svar på trods...har bare indtrykket at ikke alle er så direkte. næste gang skriver jeg en hel stil så du ikke kommer i tvivl..ha ha

Hej Med dig

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dorte Kjeldsen:
næste gang skriver jeg en hel stil så du ikke kommer i tvivl..ha ha

Hvis du og mange andre ville stille spørgmål som var korte klare og præcise så ville det virkeligt hjælpe, frem for at vi skal gætte os til hvad der menes 

Mvh

Ravn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil give Ravn ret, alt for tit spørger folk om noget som kræver man skal hive ud hvad det egentlig er de søger.

Du kunne f.eks have skrevet uden det skulle være en hel stil som du skriver.

Jeg skal bruge en tolk i xxxx fra d. xxx  til d. xxxx

Personen skal kunne oversætte fra Tyrkisk til Dansk, Engelsk og Urdu.

Oversættelsen drejer sig om mundtlig samt skriftlig på mellem niveau.

Derefter lige om personen skal være der hele tiden i tidsrummet, drejer det sig om 1 time osv.

På denne måde får du en mere klar opgave profil, husk når Ravn og jeg skriver er det blot for at være behjælpelig så du og andre kan beskrive deres opgaver lidt mere præcist.

Glæder mig i øvrigt at du fik hjælp fra nogle friske aminoer, held og lykke med projektet.

Mvh

HH

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej orhan.

jeg har simpel glippet din besked,undskyld...men jeg kunne måske godt stadig være intersseret i din kontakt...

Hej Dorte

Tilmeldt 11. Aug 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 03:07
Hvor mange stjerner giver du? :

hej dorte hvis du har brug for en god tolk der bor tæt på taksim? så er jeg simpelthen ledigt til jobbet! jer er født og opvokset i københavn og kan tale flydende tyrkisk og dansk, du skriver bare hvis du stædig har brug for hjælpende hånd.  mvh sukru...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)