Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gruppe-sms på iPhone / App til gruppe-sms ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Yo Aminos!

Har brug for muligheden at sende gruppe sms fra min iPhone - men det synes ikke være muligt at oprette en gruppe med x antal sms modtagere... kan det tænkes du ved det... eller kan henvise til en app der can to the trick... ;-)

Kast gerne sms med løsning / tip...

Lasse: 42368252

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke sværere end at komponere en ny besked og efter at have indtastet din første modtager, indtaste en til....?

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

KNP:
Det er ikke sværere end at komponere en ny besked og efter at have indtastet din første modtager, indtaste en til....?

Ja, det er jo på ingen måde svært... men når jeg tænker gruppe-sms, så er det en ALLEREDE oprettet gruppe - på eks. 20 modtagere, man så blot klikker ind som modtager gruppe på den sms man ønsker at sende...

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du antyder en regelmæssig gruppebesked. Efter du har afsendt den første vil chathistorikken og alle dens modtagere, som normalt, være gemt  - og du kan sende en ny besked nemt.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

KNP:
Du antyder en regelmæssig gruppebesked. Efter du har afsendt den første vil chathistorikken og alle dens modtagere, som normalt, være gemt  - og du kan sende en ny besked nemt.

Det er rigtigt - den har jeg fanget - og benyttet flere gange... og det må jo så i første omgang være løsningen ;-)

Lasse 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fornemmer lidt det ikke her heeeelt den løsning du er ude efter?

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske mere en ala Nokia løsning. Noget lignende man kunne med de gamle Nokia modeller, hvor man kunne oprette en gruppe, fx "Kollegaer" og "Familie" og sende i et hug?

Er i så fald med på en "lytter".

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Appen Group SMS(den med et blåt logo) kan klare jobbet.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)