Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedømmelse af Logo

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er!

(Jeg ved ikke lige om indlæget er placeret det korrekte sted - men håber på i vil hjælpe alligevel)

Jeg har fået designet et Logo til min virksomhed, som er en IT virksomhed, hvor vi hjælper både erhverv og private med diverse IT opgaver, fra opsætning af netværk, m.m. vi er dog flere konsulenter tilknyttet virksomheden med hver vores kompetencer..

Logoet kan ses her:

http://dl.dropbox.com/u/4044805/Adpin-logo.jpg

Jeg ville blot høre hvad i synes om logoet, om der er noget der skal ændres eller ligne? :-)

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot logo og det siger noget om hvad du tilbyder. - Hvis det havde været mig, ville jeg lave farven på computerens skærm og navnet samme farve. + Lave nøglen på skærmen større. 

Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

kan ikke få linket til at virke

Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er et andet link:

http://dl.dropbox.com/u/4044805/Adpin-logo.jpg

Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 74
Fra  Gratisrabat.dk Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Personligt syntes jeg at det afspejler at virksomheden at meget lille og ikke har så stor kapital og derfor i mit hoved også får det til at virke som om at virksomheden ikke har så mange kunder (hvilket kan virke negativt). Grunden til at jeg føler dette er fordi at teksten i logoet ikke matcher den glossy skærm. Og generelt virker "skindende mac" designs ikke særligt seriøst i sådanne brancher. Et enkelt og stilrent logo afspejler langt mere seriøsitet og virker mindre "desperat".

Jeg håber at dette virker forståeligt. :-)

Gratisrabat.dk - Nye og nyttige rabatkoder dagligt. Kom ind og få rabatter til netbutikker i hele Europa.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt følge Sara. Logoet afspejler et firma, som ikke er så stort.

Jeg kan godt lide komponenterne, men jeg tror, at jeg ville lade adpin indgå som en del af skærmen, for ellers er det ikke et "rigtigt" logo i mine øjne. Adpin kan skrives med hvidt eller en anden kontrast til den blå.

Jeg synes, det er en god ide med skiftenøglen, for den signalerer service-eftersyn eller reparation. Men hold den på skrå. Lige nu er den vandret, og det gør den statisk. Hæld den på skrå eller noget andet, så den mister balancen, for så bliver den pludselig dynamisk/bevægelig og dermed levende.

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg troede firmaet hedder Eadpin pga. af det E der bliver formet i skærmen?!!

Skærmen er ikke centreret i monitoren, og hvis det ikke er meningen at fastnøglen skal danne et E er den placeret underligt, vil mene det er bedre at den kommer ind nede fra. Foden på monitoren ser påklistret ud, og spateringen i adpin er helt skæv.

De overgange der er i skærmen og på rammen, er en trend, og godt logo design undgår trends.

Teddy

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

For mig virker logoet ikke seriøst.

Hvorfor?

Jo - for det første er det fonten jeg tænker på. Jeg tror enten det er en calbri/arial font og jeg vil kraftigt anbefale ikke at bruge den til logoer (kun slogans) da den virker useriøs. 

Istedet for en skærm så ville jeg have sat en harddisk (se http://redhost.dk/ ) samt en fin nøgle - Og så få ændret fonten i en fart.

Der er sikkert en del Aminoer der vil være uenige med mig, men disse råd jeg giver dig er blot mine egne erfaringer.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kunne jeg se den :-). Konkurrere I på pris vil det nok været et o.k. logo. Jeg ville forvente at finde nogle meget unge it-nørder, der skal tjene lidt til penge til pizza, cola og de nye spil. Er I ikke det, ville jeg nok lytte til nogle af de andre der har kommenteret her på tråden.

god vind     

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)