i debat
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Affiliate marketing hjælp & gode råd "

Gode nicher - adsense

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Amino-karma 407
Fra København
Tilmeldt 5. mar 12
Indlæg ialt: 103

Skrevet 15-05-2012 kl. 20:59

Hej Amino,

Jeg er pt. igang med et par sider indenfor madopskrifter. Det går udemærket, men CTR er ikke prangende.

Derfor ville jeg høre om I kendte nogen nicher, hvor man ville opleve væsentligt højere CTR, og hvor konkurrencen i forvejen måske ikke er meget hård?

Lad mig høre fra Jer.

Amino-karma 3.296
Fra Odense
Tilmeldt 29. okt 10
Indlæg ialt: 554

Føns
Fra Florence Marketing, Føns.com
Skrevet 16-05-2012 kl. 11:46

Nu er det ikke for at være en idiot, men hvis jeg kendte en niche, hvor CTR (og CPC) var høj og konkurrencen ellers var lav, så ville jeg holde den meget tæt til kroppen. 

Et lille tip kan jeg dog give: når du går på gaden eller sidder i et rum, så tag et kig rundt og test så efter i Google Keyword Tool. Der kan du så estimeret CPC, konkurrence og antal månedlige søgninger (det ved du nok allerede). Det er en fin måde at komme i gang med næste Adsense-projekt. 

Amino-karma 2.262
Fra Esbjerg
Tilmeldt 6. okt 11
Indlæg ialt: 560

Kevin Ørskov
Skrevet 16-05-2012 kl. 11:59

Som sagt, så er der ingen der udlevere en perfekt niche, hvor konkurrencen er lav, høje antal søgninger og høj CPC Stick out tongue

Tjek et af mine projekter, hvor du kan finde billigt kreatin pulver

Amino-karma 436
Tilmeldt 23. dec 10
Indlæg ialt: 108

Martintb
Skrevet 16-05-2012 kl. 12:07

Hej Martin.

Prøv at se den her video - Den viser hvordan du selv kan finde gode nicher  :)

MVH Martintb

By nord sengetøj

Amino-karma 2.167
Tilmeldt 7. mar 11
Indlæg ialt: 540

Kasper Toxvig
Fra Sjovegadgets.dk
Skrevet 16-05-2012 kl. 14:19

Tror ikke du finder ret mange affiliates som udlevere en rigtig god niche. Men prøv at smid en masse forskelligt ind i Google Keywords Tool, og se hvor mange søgninger og konkurrence der er.

Personligt finder jeg oftest nye nicher, når jeg sidder og søger efter produkter, som jeg kunne finde på at købe.

Mangler du en komplet Wordpress website løsning? Brug for hjælp til mindre Wordpress opgaver?
Send mig en PB. 

Amino-karma 4.226
Fra Sønderborg
Tilmeldt 5. apr 07
Indlæg ialt: 727
Amino Plus Amino Ekspert
Ken Schultz
Fra Partner-ads ApS (AdViv...
Skrevet 16-05-2012 kl. 14:34

Kasper Toxvig:
Personligt finder jeg oftest nye nicher, når jeg sidder og søger efter produkter, som jeg kunne finde på at købe.

Hej

Det er en metode som jeg også kan anbefale :-)

Her er også nogle forslag til emner: http://www.partner-ads.com/dk/affiliate-emner.htm 

Mvh. Ken

Tjen penge som affiliate partner hos Partner-ads ved at vise relevante reklamer og læs vores gratis affiliateguide til hvordan du får succés.

Download gratis actionknapper til dit website.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)

RSS-feed

E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af: