Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekster tilbydes til en utrolig lav pris

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og mangler nogle penge til en Macbook Air, og nu har jeg besluttet at det skal være nu. Den koster omkring 10.000 kroner den model jeg vil have - men anyways! Det er en smagssag, og det vedrører egentligt heller ikke jer :-).

Jeg tilbyder tekster til nogle formidable lave priser, da jeg bare vil have den så hurtigt som muligt. Jeg har skrevet mange hundrede tekster for jer Aminoer de sidste par måneder, og nu begynder jeg så igen - med et nyt godt tilbud.

Jeg tilbyder at skrive tekster for kun 12 øre pr ord - det er vanvittigt billigt. De tekster du får vil ikke være nogle som der er lavet de største research på, men en ting er sikkert - de vil være fine at læse, og fine nok til din Webshop/hjemmeside. Jeg vil blot gøre opmærksom på at da prisen ikke er så høj, så kan man heller ikke forvente at jeg leder i flere timer efter de emner jeg skal skrive om. Men som jeg skrev ovenover så er artiklerne fine nok til din hjemmeside og webshop, og man lægger ikke mærke til at de ikke er fra en uddannet tekstforfatter (vil jeg selv mene - en smagssag).

Jeg skriver artikler i alle længder, og beløbet er som sagt 12 øre pr ord. Det giver følgende priser:

250 ord - 30 kroner
300 ord - 36 kroner
350 ord - 42 kroner
400 ord - 48 kroner
450 ord - 54 kroner
500 ord - 60 kroner
550 ord - 66 kroner
600 ord - 72 kroner
650 ord - 78 kroner
700 ord - 84 kroner 
750 ord - 90 kroner

Nu er prislisten skåret ud i pap, og selv et barn på 5 år kunne forstå den. Der sælges ikke artikler over 750 ord, da jeg ikke har fantasi til den slags - og hvis jeg skal sidde med et kedeligt emne og skrive eksempelvis 1000 ord om det, så kan det sagtens blive lidt kedeligt i længden.

Leveringstiden er altid indenfor 3 dage, og i de fleste tilfælde modtager man artiklerne den samme dag.
Der skal bestilles for over 100 kroner artikler, da alt andet ikke ville kunne svare sig for mig, når jeg skal til at skrive fakturaer, og holde styr på alle ordrerne.

Hvis du er interesseret så send en privat besked eller (helst) en mail til kontakt@wazzo.dk. 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville sende dig en PM, men det har du slået fra.

Måske du lige skal rette din signatur og linket til den anden tråd du har lavet med tilbud på tekster :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du nogle links til dine referencer?

 iPhone 6

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt tilbud Casper!

Det er bare at komme i gang! :)

Held og lykke.

.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonathan Hansen:
Det er bare at komme i gang! :)

Nu har jeg været i gang længe, men dette var blot bare for at kickstarte det lidt! ;-). Og tak! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

@Kristian - Du burde godt kunne sende mig en privat besked - ellers så send en mail til kontakt@wazzo.dk

@Heine - Tjek Bladsiden.dk ud :-).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skriver tekster hele dagen imorgen, og skal allerede skrive rigtig mange - skal du have nogle med, hvor du modtager dine artikler allerede imorgen? Så send en mail! :-).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du sindsyg det var en meget mærkelig weekend. Jeg fik skrevet sammenlagt over 10.000 ord, og det gav da meget godt.

Som mange af jer efterhånden ved så er jeg begyndt kun at skrive artikler i Weekenderne, da jeg tit bare lige taget 4-5-6 timer og skriver uafbrudt - kedeligt, men det bliver overstået.

Vil du have dine artikler skrevet af mig i denne weekend, så send gerne en mail på kontakt@wazzo.dk.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)