Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal have en ny mac men hvilken

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Hedegaard:
Burde man kigge mest på en mac mini lion server?

Jeg synes ikke der er nogen grund til at betale for Mac Mini Server. Det ekstra du får er primært en række sysadmin-værktøjer.

Til en lille server er en almindelig Mac Mini fin, vi har brugt et par stykker i firmaet. Du kan overveje at putte noget mere ram i den. Det er meget billigere selv at gøre det end at købe det fra Apple.

Alt efter dit behov kan du jo overveje en større eller måske en hurtigere (SSD) disk.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Hansen:
Edit: man forventer lanceringen af nye computere omkring d. 11 Juni (WWDC)

Også i Danmark?

Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa.

Jeg har selv lige købt en iMac 27" i Eplehuset. Jeg købte den mindste model af dem på 27".

Jeg bruger kun min som "pynt" på skrivebordet og til at arbejde med nogle projekter og sådan. Jeg synes den er mega hurtig og er rigtig glad for den.

Jeg er studerende, så fik 6% rabat, tror jeg? Så i stedet for 12.799 kr, skulle jeg give 11.950 ca. Det er alligevel 850 kr at spare, hvis du er studerende eller får en studerende til at købe :-)

Men hvis du skal have en iMac, så vil du fortryde, at du ikke vælger 27". Det er jeg sikker på. :-)

Jeg har blandt andet også en Macbook Air, som jeg bruger, når jeg er på farten. Men jeg ved ikke om den kan nok til det med server, som du nævner.

Men drop ALT om mac mini, hvis det er Vs. iMac. :-)

Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Vent helt klart til efter den 11 juni og se. Der kommer sikkert nye laptops og desktops der samt præsentation af mountain lion.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)