i debat
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Start af selvstændig virksomhed

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Alt det andet om at starte virksomhed"

Nu ligger det fast

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Amino-karma 1.194
Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. nov 08
Indlæg ialt: 268

Skrevet 15-05-2012 kl. 03:00

Jeg ved, hvor jeg vil hen, men har ingen moneter:(

Må jeg søge unge programmører fra uddannelser osv, og love dem en vis procentdel i mit firma, hvis det går godt. Men jeg sørger også for at hvis det ikke går godt, så får de ikke noget.

Det lyder meget lusket, men hvordan skal jeg ellers gøre det. Jeg kan ikke love mine programmører, at de får i guld og grønne skove. Hvis det ikke går, så går det ikke. Kan man lave sådan en kontrakt?

Amino-karma 2.188
Fra Lystrup
Tilmeldt 20. feb 11
Indlæg ialt: 476

Shipping-Agent
Skrevet 15-05-2012 kl. 06:54

Thomas :

Jeg ved, hvor jeg vil hen, men har ingen moneter:(

Må jeg søge unge programmører fra uddannelser osv, og love dem en vis procentdel i mit firma, hvis det går godt. Men jeg sørger også for at hvis det ikke går godt, så får de ikke noget.

Det lyder meget lusket, men hvordan skal jeg ellers gøre det. Jeg kan ikke love mine programmører, at de får i guld og grønne skove. Hvis det ikke går, så går det ikke. Kan man lave sådan en kontrakt?

Forstår dig ikke helt...

I sidste måned havde du 250.000 kr...

http://www.amino.dk/forums/t/160350.aspx

Amino-karma 3.336
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. sep 10
Indlæg ialt: 683
Amino Plus
Lars Rasmussen
Fra 1337 ApS
Skrevet 15-05-2012 kl. 08:14

Du får højst sandsynligt ikke nogen programmører, studerende eller ej, til at arbejde gratis for dig. Det giver ikke rigtig nogen mening, selvom du siger de får en procentdel - det har ingen værdi.

Tænk på om du ville arbejde gratis med det du kan, i X antal måneder/år, uden sikkerhed for at du ville få noget for det? Nej vel...

Programmør, selvstændig og studerende.

Udvikler af Affiliate Plugin - et ultra simpelt Wordpress plugin til affiliate- og prissammenligningssider - med automatisk opdatering af priser.

Hvad er en ssd disk, og hvorfor skal du have en?

Amino-karma 1.227
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. jul 11
Indlæg ialt: 248
ChatModerator

Lars Rasmussen:
Du får højst sandsynligt ikke nogen programmører, studerende eller ej, til at arbejde gratis for dig. Det giver ikke rigtig nogen mening, selvom du siger de får en procentdel - det har ingen værdi.

Det var præcis det samme jeg tænkte!

Mangler du en ordentlig webhost?

Prøv Hostly!

Amino-karma 714
Fra København
Tilmeldt 3. feb 12
Indlæg ialt: 181

Alexander Thorsen
Fra Thorsen Holding
Skrevet 15-05-2012 kl. 08:28

Jeg tror det er begrænset hvor mange der vil arbejde ud fra 'No cure - No pay'. Det er meget almindeligt indenfor SEO, men det er en anden sag med som du fremlægger.

Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)

RSS-feed

Start af selvstændig virksomhed er venligst sponseret af: