Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Teknik, hosting & e-handelsløsninger"

driftsomkostninger på webshop

Side 2 ud af 2 (12 indlæg) < Forrige 1 2
Amino-karma 8.985
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. feb 07
Indlæg ialt: 2.109
Amino Plus
Ole Thorup
Fra Fairtime Danmark
Skrevet 14-05-2012 kl. 23:13
Men at anbefale en løsning med årlig vedligehold i niveauet op til 20.000 er nok lidt overkill til en shop med 5 produkter.

Der er næppe tale om en shop opsætning som Shopify ikke ville kunne klare med glans.

Shopify er ikke et "semi" produkt, men en prof løsning, hvor man blot har mulighed for at lave en mindre shop for et mindre beløb.

Fairtime Danmark sælger ure til mænd fra en lang række internationale brands. Se vores udvalg på www.fairtime.dk, hvor du bl.a. kan købe LÜM-TEC, TW Steel ure, MWG, U-BOAT, Davosa, Traser H3, Jacques Lemans og mange andre.

Interesseret i at integrere iBill med din Shopify shop? Kontakt os for en løsning.

Amino-karma 7.196
Fra Flensburg
Tilmeldt 3. jul 07
Indlæg ialt: 1.686
flag
Amino Plus

Hehe ja men jeg prøvede egentlig ikke direkte at sælge det.. Jeg skrev bare hvad det ca. ville koste på en typisk magento shop.. Man kan jo også holde det nede på 0,- i vedligeholdelse men ofte er der mange rettelser og forbedringer det første år.

Magento Webshop ? Jeg har lavet Magento webshops i mere end 3 år for over 60 forskellige virksomheder - Skriv til mig nu og få tilbud indenfor 12 timer!

Du kan også se mit nye projekt hvor vi sælger Sexlegetøj. Bla. dildoer ? ;-)

Vh

Kristoffer Hjerrild

Side 2 ud af 2 (12 indlæg) < Forrige 1 2

RSS-feed

E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af: