Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du ny i business? Så har jeg nogle tips..

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har startet et projekt op, for godt og vel en uges tid siden. Projektet handler om hvordan man kan tjene penge på at lave små jobs også kaldet et Gig, på sitet fiverr. Og som alt andet arbejde er det jo selvfølgelig ikke så nemt. For mig har der været en stor vanskelighed i det at hele fiverr konceptet, mit eget site FiveGigg, min målgruppe, freelancere der gør lidt arbejde for mig osv - faktisk alt, hvad der har med projektet at gøre, er på engelsk.. Nu er jeg faktisk ret godt til engelsk for at sige det mildt, og har ofte længere samtaler på engelsk. Men lige så snart at det kommer til, at jeg skal tænke dybere tanker på- og formulere mig på det ypperste vis på engelsk, så er det som om min hjerne har lidt svært ved det. Som om der er en stopklods, der gør at det tager lidt længere tid for at mig at gøre arbejdet, fordi det er på et andet sprog end jeg er vant til til dagligt - dansk.

I starten da jeg lavede "papirarbejdet" omkring at få sitet op lagde jeg godt mærke til det, men tænkte at det skulle sku nok gå væk af sig selv.. Men nej det gør det ikke. Jeg er nu kommet til at jeg istedet udarbejder mit arbejde på dansk først, og derefter oversætter det til engelsk. Det giver mig en meget større overskuelighed, og jeg kommer meget hurtigere igang!

Dette vil jeg også anbefale dig! Lige så snart du opdager nogle forhindringer, så lad dem ikke slippe væk - for de kommer altid tilbage! Tag fat i det med det samme, og se om du ikke kan løse det. Oftes kan det løses nemmere, jo hurtigere der bliver taget fat omkring det! Og kan du ikke selv løse det, så forhør dig hos andre - fx lige her hos Amino, hvor mange flinke aminoer gerne hjælper til.

- Og til jer der selv har noget business af en art igang, har i haft nogle personlige forhindringer? Og hvad har i gjort mod dem?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)