Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye og ekstrem billige online backup priser

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har hos Dansave backup lanceret vores nye backup priser, som er målrettet til iværksættere, selvstændige og mindre virksomheder. Jeg er selv iværksætter og ved, hvor vigtigt det er, at prisen er den rette. Mere info kan læses på vores hjemmeside www.dansave.dk

Hvad mener du, er den rette pris for et attraktivt og sikker online backup løsning, hvis du skal bestemme?

Kom gerne med forslag og idéer til både priserne og vores pakker?

Vi håber på at, vi hos Dansave kan leve op til dine forventninger mht til prisen.

HUSK

Til Alle amino medlemmer giver vi stadig de første 3 måneder gratis + 20 % rabat på vores Dansave Pro løsning.

Se mere om dette på http://www.amino.dk/forums/t/161671.aspx#1091477

Jeg glæder mig til at høre, hvad du har at sige, og det vil hjælpe mig, hvis du også argumenterer for, hvorfor den pris, du foreslår, er ideel for dig.

På forhånd tak Smile

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Any thoughts? Smile

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der virkelig ikke nogen som kan give et feedback ? Eller er der bare ikke nogen som benytter sig af en online backup løsning i deres virksomhed?

Hvis ikke i bruger en online backup løsning, hvilket backup løsninger bruger I så?  Smile

Hvordan sikre I jer mod data tab?

 

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolas.

Det er et spændende tilbud.
Og jeg kan se at der er også en vejledning til FreeBSD.

Min største anke ved det hele er at det kræver java.
Det må jeg nok indrømme er det der afholder mig fra tilbudet som i øvrigt lyder rigtig godt. :-) 

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Tak for dit svar.

Hvad er det ved java du ikke kan lide? Smile

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolas Ottas:
Hvad er det ved java du ikke kan lide? Smile

Det er den måde java fungere på.
Java er skam udemærket, men jeg stoler simpelthen ikke nok på det til at bruge det til backup.
Plus java og FreeBSD er absolut ikke den bedste kombination.
Der fortrækker jeg noget der ikke kræver en vm for at blive eksekveret. (En backup skal være hurtig, nem og fejlfri)

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok fair nok.

Helt enig i at backup skal være hurtigt, nem og fejlfrit. Med online backup kan det ikke blive nemmer og det er også fejlfrit. Der bliver hele tiden tjekket op på det.

Du har ret i at måske den første backup kan tage lang tid, men efter dette, er det kun ændringer der bliver taget backup af, og derfor går det rimeligt hurtigt, og samtid kører også automatisk i bagrundet uden du mærker det.

Internettet forbindelsen bliver jo også hurtiger og hurtiger i vores tid. :-)

Du har ret i at Java nogle gange ikke er optimalt nok. :-)

Tak for dit info. 

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 02:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolas Ottas:
Helt enig i at backup skal være hurtigt, nem og fejlfrit. Med online backup kan det ikke blive nemmer og det er også fejlfrit. Der bliver hele tiden tjekket op på det.

Jeg er helt enig.

Nikolas Ottas:
Du har ret i at måske den første backup kan tage lang tid, men efter dette, er det kun ændringer der bliver taget backup af, og derfor går det rimeligt hurtigt, og samtid kører også automatisk i bagrundet uden du mærker det.

Absolut. Men det er ikke min anke. Jeg er klar over der kræves noget hvis der skal uploades fx. 50 GB via en 1Mbit upload dsl forbindelse.
Min anke ligger i at java til tider er lige sløv nok. :-)

Nikolas Ottas:
Tak for dit info. 
 

Selv tak.
Og til alle andre kan jeg kun sige det virker som et rigtigt godt tilbud.
Var jeg ikke miljøskadet af mit job ville jeg have slået til med det samme. :) 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 05:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ville ikke bruge backup ydelse som fraskriver sig ansvar.

Så kan jeg ligeså godt köbe en backupserver hvor det er mit ansvar at sagerne virker.
Fra København
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu har vi samme produkt og næsten samme priser - det er dog ikke et primært produkt for os mere en service, men ansvar er en del af hvad man leverer - dvs. ansvar for at data fungerer er vigtigt. Generelt er det et problem i backupbranchen at der ikke tages ansvar, ikke laves restore tests m.v. og det vil være mit råd til jer hvis i skal skille jer ud - service frem for prisen.

Alle kan få en billig backup , men virksomheder vil hellere betale mere og være sikre på at backup er en backup og ikke blot en UPS når det endelig gælder.

en anden ting er jeres "tilbud" er ok, men da markedsprisen nu er 2kr pr gb (50-100GB) for erhverv så er det lidt i overkanten at kalde det tilbud.

God vind med det ellers.

Venligst

Alexander Ekberg

Escape Hosting

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)