Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Banken køre med os. Nogle ideer

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 180
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har desværre ikke nogle medarbejder, familie eller venner som ligger inde med nogle penge vi kan låse

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

tag Kontakt til en erhvervsadvokat og en virksomhedssælger foreksempel er der en i Federicia og kunne også mach online der kunne være nogen der kunne åbne døre.

Nogen gange er der også revisor der kan åbne døre, hvis bruger den rigtige det kan også være en overvejelse

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

i kunne også skare produktionen ned, eller finde underleverandør til nogen af jeres opgaver

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

skriv til erhvervsministeren eller skift bankSmile

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 180
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi prøver at snakke med div. banker men det tager tid. Skære vi ned på produktionen, får vi problemer med nogle af de faste omkostninger. Og de fleste kunder har det svært med at vente for længe:( Tror det bedste ville være at finde in invenstorer. Men vi må ud og høre lidt omrkring.

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Advokat Jacob Berner Rue:

skriv til erhvervsministeren eller skift bankSmile


Konstruktiv advokat.
I er nok starptet forkert, og skal ha en advokat/virksomhedsmægler eller revisor med den slags speiciale til at se mere seriøst på det
Det var til at forudse, at Banken afdækkede sin kassekredit da muligheden kom med jeres penge, og det var klart for banken at, forældrenes virksomhed var i yderste fare.
Jeg hænger stadigt ikke med i hvorfor I kan skulle af med 500.000 til banken ved årsafslut, men I skal ha en til at sidde med hele, og få helhedssyn, da det her påvirker både jer og jeres forældre.
Erhvervsminister skal I nok ha noget mere generelt samfundspåvirkende for at skrive til, og ny bank kan man sagtens prøve sideløbende, men jeg vil ikke stille i udsigt at advokatens 2 forslag hjælper jer, af skræk for ar I skulle tro det udslag af "fjolletobak"

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

quickie Cookie

Det er rigtig set, at uden en god del fighting spirit, sker der ingen ting og min erfaring med erhvervsklienter og deres bank/banker er entydigt at bank X blir lidt mere viril hvis der er en bank Y på vej i kurven.

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Advokat Jacob Berner Rue:
Det er rigtig set, at uden en god del fighting spirit, sker der ingen ting og min erfaring med erhvervsklienter og deres bank/banker er entydigt at bank X blir lidt mere viril hvis der er en bank Y på vej i kurven.

Jeg synes altid det er klogt at høre en anden bank - men som jeg læser tråden, så er de ret låste i deres forhold, idet en anden bank skal ind og yde kassekreditten de allerede har + en meget stor stigning i form af ny kassekredit + måske samme bank der sidder med forældrenes firma som låser det yderligere - men alt skal prøves, måske på nær et brev til erhvervsministeren i sagen som du jo seriøst foreslog som en af de to ting der skulle til - det må være din spøg? I den situation hjælper det intet - ud over tager tid - og så skal der jo formuleres en "case" med et politisk objekt hvis det skal hjælpe andre efterfølgende generationer

vj

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 180
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Banken har pant i vores licensaftale. Da vores omsætning forventes at blive på 5mio det næste år, vil den næste licens være på 500.000 kr. da dette er 10 % af omsætningen.

Vi har fortiden kontakt til 3 banker, som alle kigger vores sag igennem. Det som bankerne skal overtage er samlet 1.235000 kr.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 180
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores nuværende kassekredit er på 60.000. så det er ikke det som banken går ned på

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)