Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af forum

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg ønsker at starte et forum, som skal stå alene uden en webside. Jeg har ideen til det, og købt domænenavnet. MEN....!

1. Hvor finder jeg et "færdig" forum som jeg kan tilpasse, og derefter oploade til en server?

2. Der skal være mulighed for at placere banner reklame og google ads.

3. Hvordan får man besøgende til et nyt forum?

4. Det skal være på dansk sprog.

5. Der skal være mulighed for at brugerne kan indsætte sin signatur i bunden af beskederne (lige som her på Amino.)

6. Forummet må gerne have et pænt design. Noget ala Amino.

Er der andre ting jeg bør vide ved opstart af et forum?

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 215
Fra  Europanet.dk Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv www.vbulletin.com eller http://www.invisionpower.com/ 

(dansk kan uploades og forskelige styles kan uploades)

http://www.phpbb.com/ er gratis og ikke nær så avanceret som de øvrige,
men gratis, og mange forums starter med phb indtil man er sikke på, at forum bliver en succes.

3. Mega hårdt arbejde, post selv på forum, gør det aktivt, reklame for det alle steder, involver alle venner

Øvrigt, ja, det fleste nye forums bliver aldrig en succes, det er svært at starte forums som bliver aktive.

 

 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Må være enig med Henrik her

Forums er voldsom meget mere arbejde end man forventer. Især at fjerne reklamer og holde folk i ørene som ikke lige opfører sig særligt voksent tager noget tid.

Jeg ville starte med PHPbb.com, det er gratis, kan meget, MANGE templates og plugins til det. Eneste downside er at - det er det første forum som hackere finder en måde at smide reklamer ind på.

Alle de betalte forums har dog en import funktion fra phpbb, så start med det, og skift når du blir træt af det :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)