Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er Barracudacentral.org og hvorfor blokkerer de for min mail?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

Har her til aften opdaget at der visse situationer ikke kan sendes mails til min private mail adresse. Istedet kommer der en "delivery fail" og en fin besked om at mailen er blokkeret af baracudanetworks(???) osv osv....

Går nu ind på siden og får en beskrivelse af at min email har en "poor reputation", altså at der udsendes spam og andet(?)....

Jeg må indrømme at jeg er HELT lost!... mailen er en mail adresse jeg udelukkende bruger privat og til min blog. Hvordan er det pludselig blevet registrert i et system der på sigt kræver betaling ( jeg har researchet lidt på det og fundet andre der har prøvet det samme http://steve.heyvan.com/2008/11/06/barracudacentral-another-blacklist-black-hole/)

Er der nogen der kan forklare mig hvad der foregår og hvordan jeg eventuelt får dette (i mine øjne) lumske system til at holde sig væk fra min mail?

Håber der er nogen der kan gøre mig klogere...

Mvh Thomas  

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Holst Frederiksen:

Er der nogen der kan forklare mig hvad der foregår og hvordan jeg eventuelt får dette (i mine øjne) lumske system til at holde sig væk fra min mail?

Håber der er nogen der kan gøre mig klogere...

Hvis du kan enten vise mailen der fåes eller alternativt sende den til min mail så burde jeg nok kunne give dig en forklaring. :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt en pm :)

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Malmø, Sverige
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 60
Fra  SecPoint ApS Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Lyder som om du er blacklisted.

Du kan typisk ansøge om at komme af listen igen.

Det kan også være pga din ISP du er på.

Få et gratis Online Sårbarheds Scan - Scanner for XSS, Cross Site Scripting, SQL Injection, Wordpress, Joomla.

Fra København
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Barracuda er en hardwareserie indenfor spamfighting så umiddelbart er du blacklistet - du kan teste din ipadresse for din mailserver her (hvis du kender den): https://www.scanmailx.com/index.php?option=com_php&Itemid=32&lang=da , er du på listen så kan det være svært at komme af igen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens

Problemet blev løst med hjælp fra en flink amino :)

Ganske rigtigt var mailserveren blacklistet så oplysningerne blev videregivet til min udbyder, som straks gik igang med at få styr på tropperne :)

 

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)