Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter-vittigheder...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

I aviserne har de tegneserierne til at tage trykket fra den mere alvorlige del af verden... I iværksætterverdenen her, synes jeg også vi mangler det løsslupne hjørne... så iværksætter-relaterede vittigheder søges (Husk dog at du selvfølgelig hæfter for dine udtalelser)

Well - udover at være iværksætter i Danmark pga det lave skattetryk (stadigvæk under 100) - hvad finder DU ellers lårklaskende sjovt/hovedrystende absurd?

God aften til jer alle Smile

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger ikke, at kundeserviceniveauet i min bank er dårligt, men da jeg var derinde forleden og bad dem kigge på min konto, så lænede ekspedienten sig frem og skubbede mig..

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Som Iværksættere er vi tilbøjelige til at ville lære vores børn de erfaringer, vi har lært.
Nogle gange er det forvirrende for dem. En iværksætter satte hans fire-årige søn ned og sagde:
"Det er tid til en lille test." Hvad er to plus to?
Den lille dreng sagde: "To plus to er seks."
"Nej, Søn,« sagde hans far, to plus to er ikke seks. "To plus to er fire."
"Jeg er ked af det, far," sagde den lille dreng. "Jeg troede, vi skulle forhandle."

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en mere, beklager dobbeltpost ;-) 

En iværksætter taler til en anden. 
"Jeg kan ikke forstå, hvorfor Apple har den store success for tiden. Jeg menerfratag dem deres loyale kundebase, deres innovative produkter, og deres konstante strøm af gratis omtale og hype, og hvad har du?"

Hans ven sagde: "Nåeh, jeg tror du ville have din virksomhed."

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)