Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du oplevet noget vildt mens du har rejst rundt i verdenen?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

jeg lavede en sjov rejsehjemmeside forrige weekend da jeg trængte til at lave noget sjovt mens tømmermændene var på arbejde. Se hjemmesiden her

Jeg rejser en del selv og planen er at jeg selv vil optage en del af de videoer der kommer ind på siden og udgive dem på f.eks. YouTube.

Jeg har ca. 35 videoer derinde nu men det er ikke nok. Der sker mere vildt rundt omkring i verdenen. Så mit spørgsmål:

Har du oplevet noget vildt rundt omkring i verdenen? Festival, kultur, oplevelser, traditioner, osv?

God søndag,

Hilsen Madsen

Fra københavn
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Har i hvert fald været til en ellers så fredelig demonstration.
Hvor mængden var fuld af kristne, muslimere etc gik på gaden sammen.
I hvert fald.

Alt forløber sig roligt, og vi når til destinationen hvor nogle parlement og MFer sku op og holde tale.

Muslimerne råbte såmen bare deres guds navn.
I mængden kom der både kvinder og
Mænd.
Med hadske budskaber og udtalelser på skilte.
Så stilte de sig bag disse skæggede mænd, hvor der så bliver taget billeder af dette skilt, og
Disse muslimske mænd.

Første gang på den ferie gik det virkeligt op for
Mig. :)))

Det ikke en sjov eller komisk historie.
Nu snarre skummel og spøjs..
Følte dog det sku deles...

Mvh
Fra københavn
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
"Muslimerne råbte såmen bare deres guds navn.
I mængden kom der både kvinder og
Mænd."

Altså disse skumle typer var af europæisk og 'arisk race'

Hvad lavede der med skilte, lod som
Om de repræsenterede noget de ikk gjorde?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Om det er vildt, ved jeg ikke, men jeg oplever i hvert fald jævnligt, at folk kigger meget nysgerrigt, når jeg er ude at rejse og hiver bamser op af tasken for at tage fotos af bamserne i de lokale omgivelser. Fotoet herunder er fra Havannah. Måske er det ikke vildt, men det er vildt grænseoverskridende for mig at overvinde det frygtelig pinlige øjeblik, hver gang folk stopper op på gaden, kigger nysgerrigt eller sågar begynder at stille spørgsmål til, hvad bamserne laver! Jeg bortforklarer det altid med, at det er til en hjemmeside www.travellingbears.dk for børn....

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

At få lov at opleve hvordan Bangkok går amok og skyder med vand ved den årlige waterfestival

er en kæmpeoplevelse - den dag er ingen hellige og biler med vandreservoir på ladet kører i gaderne for at kunne 'reloade' alt og alle - det sjove er også at vandet er tilsat farve og at selv politiet ikke er fredede denne dag, de går sågar selv rundt med kæmpe 'super soakers', eller hvad de nu hedder :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)