i debat
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Internet/E-business hjælp div."

Hvad koster det at udvikle applikationen Draw Something?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
Amino-karma 736
Fra Århus C
Tilmeldt 15. feb 10
Indlæg ialt: 159

Fra Lejeordningen.dk/ny
Skrevet 13-05-2012 kl. 19:22
Hej Aminoer, jeg er ved at udvikle en applikation og er nu kommet til den del i forretningsplanen der hedder økonomi. Om min applikation: Applikationen er en brainteaser, altså et spil hvor man skal bruge hovedet. Der skal integreres et tegneprogram i stil med applikationen Draw Something. Jeg har ingen idé om hvad det vil koste for en dansk udvikler at lave et tegneprogram i en applikation. Har selv forsøgt mig i Xcode men der står jeg af. Man kan ikke klare alt selv og skal selvfølgelig lade eksperterne komme til. Hvilken prisklasse snakker vi om ved programmering af en tegneapplikation? At tegne er bare en del af det så der skal selvfølgelig tilknyttes flere funktioner til applikationen. Er du mon den der skal programmere applikationen for mig? God søndag, Hilsen Madsen
Amino-karma 3.978
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. apr 11
Indlæg ialt: 793

Philip Mahler
Fra SPAMfighter ApS
Skrevet 13-05-2012 kl. 19:31

Det er svært at vurdere da flere på holdet bag var på flere projekter.  Du må heller ikke undervurdere backend delen i form af servere samt udvikling af UX og UI udover selve programmeringen. 3-400.000 og det er nok lavt sat.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)

RSS-feed