Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO subdomæne vs domæne

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra holsted
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg har to helt ens hjemmesider, det samme indhold og søgemaskineoptimering.

Den enes domæne er f. eks. www.biler.dk og den anden er et subdomæne www.biler.hallo.dk

Ville der så være forskel på hvordan google placere dem?

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

nikwitting:
Hvis jeg har to helt ens hjemmesider, det samme indhold og søgemaskineoptimering.

De vil nok ikke blive placeret så godt, fordi du skaber det der hedder DC. Så det skal du nok ikke gøre :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Engholm:

nikwitting:
Hvis jeg har to helt ens hjemmesider, det samme indhold og søgemaskineoptimering.

De vil nok ikke blive placeret så godt, fordi du skaber det der hedder DC. Så det skal du nok ikke gøre :)

Jeg tror det er et teoretisk spørgsmål Surprise

Fra holsted
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Der vil i dette eksempel ikke være 2 sider , men enten den ene eller den anden. Så som jeg har forstået det ranker google siden efter indhold seo osv. Det vil i dette tilfælde være det sammen hvad end siden er et domæne eller et subdomæne.

Der hvor jeg så er i tvivl er at google jo i høj grad tæller keywords i URL med. Men vil det at der står biler.hallo.dk tælle lige så meget som biler.dk og ranke potientielt lige så højt når man søger på biler?

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

NY:

Emil Engholm:

nikwitting:
Hvis jeg har to helt ens hjemmesider, det samme indhold og søgemaskineoptimering.

De vil nok ikke blive placeret så godt, fordi du skaber det der hedder DC. Så det skal du nok ikke gøre :)

Jeg tror det er et teoretisk spørgsmål Surprise

Tror jeg ikke..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad mig lige gi dig eks   www.dit-d.dk   eller sub.dit-d.dk     

du kan jo bare lige prøv for sjov søg på goggle.dk   og søg på   google ranke

der er 2  ud at ti   som har et subdomæne.     den ene er googe selv    :-)


books.google.com/ 

 Det vil så sige at www også er et subdomæn   -  Ja det er det

her er www et subdomæne           uden sub-subdomæne                  dette er et ægte subdomæne 


www.dit-d.dk                             og http://dit-d.dk og                      http://her-med-dig-subdomæne.dit-d.dk/

Så kan man  jo diskutere med www eller  uden www   det vil side med eller uden subdomæne

  

jeg tro ikke der forskel     om du køre med www eller uden www     men der er forskel på og lave et subdomæne   med et navn i som ikke er www det

vil sige et subdomæne  som et navn --->   http://her-med-dig-subdomæne.dit-d.dk/     

man man kan vel sige www også er et navn så burde det  være det samme,     for www er et subdomæne   og det er  her-med-dig-subdomæne.dit-d.dk også

men www har en højere rank, end et  subdomæne med et navn    -   da www  er standard for google og internettet  som helhed  

 

det vil sige et subdomæne  som  her-med-dig-subdomæne.dit-d.dk - ikke vil  ranke så godt som et  subdomæne   som www

Dere er jo selvfølig nogle undtagelser     eks.   blog.dit-d.dk      eller shop.dit-d.dk kan også godt ranke godt man personlig  vil jeg ikke have shop med i min url 

shop.dit-d.dk



/Nikolas

     

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)