Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket webhost (oscommerce)

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er måske stik modsat af alle andre, som har skrevet i tråden, men vi er jo alle lidt forskellige, heldigvis for det :-)

Jeg har selv en OsCommerce webshop og jeg er SUPER glad for den. Dog skal det lige påpeges, at min shop er baseret på en "OsCommerce Kerne" og herefter blevet omprogrammeret, så en helt ren OsCommerce webshop er det dog ikke. Men i bund og grund, så er jeg glad for jeg har denne shop og kan se, at der er massere af andre shops der ville være mindst ligeså gode og/eller måske endnu bedre.

Mvh
Martin

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Oscommerce kan godt være et fantastisk godt valg for dig. Findes i rigtig mange udgaver. Og det er muligt at gøre næsten 100% hacket sikker forholdsvis let. Intet kan gøre 100 procent sikkert. 

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Torben Brighs:
Oscommerce kan godt være et fantastisk godt valg for dig. Findes i rigtig mange udgaver. Og det er muligt at gøre næsten 100% hacket sikker forholdsvis let. Intet kan gøre 100 procent sikkert. 

osCommerce har også haft tiden til at kigge på sikkerheden jf. deres start i 2000.

Men med osCommerce's 14.000 installationer over 8 år. sammenlignet med Magentos +100.000 på 4.

Så synes det ret nærliggende at antage en af dem har truffet nogle rigtige valg...

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nils:
Men med osCommerce's 14.000 installationer over 8 år. sammenlignet med Magentos +100.000 på 4.

Man burde måske tænke lidt rationelt, og vurdere om det nu også kan være rigtigt. (Kilde kritik måske?!)

Nu ved jeg ikke hvordan Magento registrerer antallet af installerede shops, men jeg vil nærmere tro at 14.000 installeringer af osCommerce og derivater kan være sandt, hvis du blot tager Danmark.

Det er typisk når der kommer disse debatter...IKKE ÉN spørger hvad kunden har behov for! Men benytter den logik som hedder. Magento rox osCommerce sux. Siden osCommerce kom, har man helt sikker ikke gjort noget for at komme videre?!

Fair nok at jeres faglige kompetencer ikke rækker til at kunne kode i osCommerce. Eller i er forblændet af selv at have en Magento shop, men tro det eller lad vær´ osCommerce er faktisk lavet i rigtig mange fornuftige versioner, man behøver ikke downloade version 0,9 fra år 2000?

Med al respekt, så tør jeg vædde min hat på at ingen af dem som siger osCommerce er forældet overhovedet aner hvad man faktisk kan få med i en osCommerce shop.

Jer som samtidig lever af at sælge Magento shops eller hosting, hvilken troværdighed udtrykker i overfor en kunde; når i uden at snakke med kunden om behov, blot vurdere at Magento 100% dækker alle?

Jimmy

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimsedut:
Fair nok at jeres faglige kompetencer ikke rækker til at kunne kode i osCommerce.

Cool! - Min IQ er lige blevet sidestillet med at kunne skrive "oscommerce wikipedia" i google søge feltet.

Dimsedut:
har man helt sikker ikke gjort noget for at komme videre

Det har man sikkert. Det er lidt som med et hus der sætter sig fordi fundamentet aldrig har været godt nok. Varien var nordamerikas største leverandør af osCommerce. Som stod over for en skillevej. skal vi 1) forstætte med at ændre på fundamentet, osCommerce. eller skal vi 2) tro på vi kan gøre det bedre forfra.

Sidste år blev Varien (Magento Inc.) købt af eBay. 

Dimsedut:
IKKE ÉN spørger hvad kunden har behov for!

Fedt du selv bidrager til at underbygge den iagtagelse Wink

Dimsedut:
osCommerce er forældet overhovedet aner hvad man faktisk kan få med i en osCommerce shop.

Selv hende der var forbi vort kontor for mindre en 14 dage siden der var dybt frustreret over hendes nyelige implementerede webshop baseret på osCommerce. Var ualmindelig glad for den løsning hun forlod kontoret med på mindre end 40 minutter.

Hun havde på mindre en 4 måneder erkendt, baseret på hendes erfaring, at osCommerce ville hun aldrig vækste hendes forretning med. Hun smider hele platformen ud. og får nu implementeret MAgento.

Dimsedut:
blot vurdere at Magento 100% dækker alle?

Det er vel reelt jævnt svært for dig at konkludere dette uden at kende de enkeltes forretning og rådgivning.

SMB/SME kan du altid diskutere hvad vil være bedste valg. Closed Source, Open Source, Hosted, SaaS, PaaS, whatever...

Midrange, Enterprise er der _ingen_ tvivl om du bør seriøst overveje og undersøge Magento Commerce.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gætter på, hun så ikke havde fået den mest optimale osCommerce shop i første omgang.

Hvad skulle en Magento webshop kunne, som du ikke kan få en osCommerce webshop til også at gøre?

Nils:

Selv hende der var forbi vort kontor for mindre en 14 dage siden der var dybt frustreret over hendes nyelige implementerede webshop baseret på osCommerce. Var ualmindelig glad for den løsning hun forlod kontoret med på mindre end 40 minutter.

Hun havde på mindre en 4 måneder erkendt, baseret på hendes erfaring, at osCommerce ville hun aldrig vækste hendes forretning med. Hun smider hele platformen ud. og får nu implementeret MAgento.

Fra Give
Tilmeldt 17. Mar 12
Indlæg ialt: 14
Fra  Homebotz Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville klart anbefale Servage hosting da de har flere auto installere og yder ticket support i løbet af 2 min 24/7

Samt så tilbyder de ubegrænset dataplads, upload, download, email brugere og meget mere til kun 35 kr om måneden

Og hvis du får brug for hjælp så kontakter du mig bare :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lav dog en tråd = osCommerce Vs Magento Stick out tongue

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, og så kunne man i samme forbindelse oprette en afstemning om, hvorvidt Rundetårn og et tordenskrald er højest.

Det giver i min verden heller ingen mening.

Tom:
Lav dog en tråd = osCommerce Vs Magento

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Torben Brighs:
Hvad skulle en Magento webshop kunne, som du ikke kan få en osCommerce webshop til også at gøre?

Bedste overblik:

http://www.itwebexperts.com/oscommerce_zencart_xcart_comparison.php#x-cart-shopping-cart-review

http://www.utopianwebstrategy.com.au/magento-vs-oscommerce/

http://www.comentum.com/magento-vs-oscommerce-vs-zen-cart-comparison.html

http://blog.templatemonster.com/2010/04/12/magento-beats-oscommerce-comparison-research/

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)