Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på landingpage til salg af sokker

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået designet denne landingpage til min sokke butik, som jeg naturligvis håber vil konverterer rigtig godt. Hvis i har konstruktive input, så del dem gerne med mig i tråden. 

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker at det kunne være smart, hvis der kom en form for markering på de billige sokker, når man sendes til SWS?

Ellers ser det godt ud ;)

Edit: En meget lille detalje - Boksen med størrelsen står ikke centreret imellem baggrunden med stængerne. 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

NY:
Tænker at det kunne være smart, hvis der kom en form for markering på de billige sokker, når man sendes til SWS?

Det er primært henvendt til de billige soker, men jeg vil også gerne vise de andre muligheder. Jeg kan markere dem med en blå pil, sådan her: Se eksempel 

Tilmeldt 6. Mar 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes det er en rigtig flot simpel side.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

ShopWithSocks.com:

NY:
Tænker at det kunne være smart, hvis der kom en form for markering på de billige sokker, når man sendes til SWS?

Det er primært henvendt til de billige soker, men jeg vil også gerne vise de andre muligheder. Jeg kan markere dem med en blå pil, sådan her: Se eksempel 

Det var netop den jeg tænkte.

Alternativ noget lignende dette:

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må lave en bedre løsning, når man trykker på brands, så ryger man stadigvæk ind på hovedsiden, når man har valgt størrelse.

Lav det hellere ligesom dit luksussokke-link, der linker direkte til egtved.


Når det er sagt, så ser jeg personligt gerne, at du laver en side om "top20 måder at bruge sorte sokker på", "blingbling til fødderne" eller lignende :-)

Men de billige sokker er faktisk overraskende gode! Jeg bestiller helt klart flere af dem, når de nuværende 20 par har udtjent deres værnepligt.
 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart tænker jeg at den er god, men at den sorte baggrunds farve måske er lidt for dominerende og at en hvid baggrund ville virke ligeså godt? Måske også lave prisen lidt støtte, så den rigtig springer i øjnene. Ellers er den dejlig simpel og der er ikke nogen tvivl om hvad man skal gøre som besøgende. Har du testet Adwords på den?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Becker | BBmassage.dk:
Når det er sagt, så ser jeg personligt gerne, at du laver en side om "top20 måder at bruge sorte sokker på", "blingbling til fødderne" eller lignende :-)

Men de billige sokker er faktisk overraskende gode! Jeg bestiller helt klart flere af dem, når de nuværende 20 par har udtjent deres værnepligt.
 
 

Tak for feedback, og jeg er glad for produkterne kan bruges. Omkring top 20 måder at bruge sokker på, er du så helt sikker på det ;-)?

Fra Bispebjerg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 240
Fra  RealMadridFan Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Niiiiice! :-)

Har intet kritik, alt er perfekt!

Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

ShopWithSocks.com:
Tak for feedback, og jeg er glad for produkterne kan bruges. Omkring top 20 måder at bruge sokker på, er du så helt sikker på det ;-)?

Haha! Goggesok :-)

Så bør du i hvert fald nok nøjes med at sælge hvide sokker! Wink

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)