i debat
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Giv mig feedback på mit website/webshop "

Feedback på landingpage til salg af sokker

Side 1 ud af 3 (25 indlæg) 1 2 3 Næste >
Amino-karma 34.178
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. jul 08
Indlæg ialt: 5.691
Amino Plus Mest Hjaelpsomme Debattor

Fra Casper Schneidereit IVS
Skrevet 12-05-2012 kl. 20:54

Jeg har fået designet denne landingpage til min sokke butik, som jeg naturligvis håber vil konverterer rigtig godt. Hvis i har konstruktive input, så del dem gerne med mig i tråden. 

Amino-karma 8.052
Fra KBH
Tilmeldt 9. apr 12
Indlæg ialt: 1.592

M
Skrevet 12-05-2012 kl. 20:58

Tænker at det kunne være smart, hvis der kom en form for markering på de billige sokker, når man sendes til SWS?

Ellers ser det godt ud ;)

Edit: En meget lille detalje - Boksen med størrelsen står ikke centreret imellem baggrunden med stængerne. 

Amino-karma 34.178
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. jul 08
Casper Schneidereit
Skrevet 12-05-2012 kl. 21:02

NY:
Tænker at det kunne være smart, hvis der kom en form for markering på de billige sokker, når man sendes til SWS?

Det er primært henvendt til de billige soker, men jeg vil også gerne vise de andre muligheder. Jeg kan markere dem med en blå pil, sådan her: Se eksempel 

Amino-karma 216
Tilmeldt 6. mar 12
Indlæg ialt: 67

kigger lidt
Skrevet 12-05-2012 kl. 21:02

Jeg syntes det er en rigtig flot simpel side.

Amino-karma 8.052
Fra KBH
Tilmeldt 9. apr 12
Indlæg ialt: 1.592

M
Skrevet 12-05-2012 kl. 21:07

ShopWithSocks.com:

NY:

Det er primært henvendt til de billige soker, men jeg vil også gerne vise de andre muligheder. Jeg kan markere dem med en blå pil, sådan her: Se eksempel 

Det var netop den jeg tænkte.

Alternativ noget lignende dette:

Amino-karma 12.502
Fra Horsens
Tilmeldt 23. maj 08
Indlæg ialt: 2.994

Jacob
Fra RamBeck ApS
Skrevet 12-05-2012 kl. 21:38

Du må lave en bedre løsning, når man trykker på brands, så ryger man stadigvæk ind på hovedsiden, når man har valgt størrelse.

Lav det hellere ligesom dit luksussokke-link, der linker direkte til egtved.

Når det er sagt, så ser jeg personligt gerne, at du laver en side om "top20 måder at bruge sorte sokker på", "blingbling til fødderne" eller lignende :-)

Men de billige sokker er faktisk overraskende gode! Jeg bestiller helt klart flere af dem, når de nuværende 20 par har udtjent deres værnepligt.

Excel(VBA)/Import/Logistik/Produktionsoptimering/Sourcing - RamBeck strømliner flowet

Amino-karma 8.469
Tilmeldt 29. jul 10
Indlæg ialt: 1.298
flag
Erik Hamre
Skrevet 12-05-2012 kl. 22:03

Umiddelbart tænker jeg at den er god, men at den sorte baggrunds farve måske er lidt for dominerende og at en hvid baggrund ville virke ligeså godt? Måske også lave prisen lidt støtte, så den rigtig springer i øjnene. Ellers er den dejlig simpel og der er ikke nogen tvivl om hvad man skal gøre som besøgende. Har du testet Adwords på den?

SEO og Linkbuilding til fornuftige priser: Linkjuice.dk

Amino-karma 34.178
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. jul 08
Casper Schneidereit
Skrevet 12-05-2012 kl. 22:05

Jacob Becker | BBmassage.dk:
Når det er sagt, så ser jeg personligt gerne, at du laver en side om "top20 måder at bruge sorte sokker på", "blingbling til fødderne" eller lignende :-)

Men de billige sokker er faktisk overraskende gode! Jeg bestiller helt klart flere af dem, når de nuværende 20 par har udtjent deres værnepligt.

Tak for feedback, og jeg er glad for produkterne kan bruges. Omkring top 20 måder at bruge sokker på, er du så helt sikker på det ;-)?

Amino-karma 524
Fra Bispebjerg
Tilmeldt 25. jan 12
Indlæg ialt: 168

Jan Pedersen
Fra RealMadridFan
Skrevet 12-05-2012 kl. 22:08

Niiiiice! :-)

Har intet kritik, alt er perfekt!

Skal din virksomhed have en professionel hjemmeside? Skriv til mig!

Link Advertising

Amino-karma 14.758
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. okt 07
Indlæg ialt: 3.475

Volt & Volume
Fra Volt & Volume
Skrevet 12-05-2012 kl. 22:09

ShopWithSocks.com:
Tak for feedback, og jeg er glad for produkterne kan bruges. Omkring top 20 måder at bruge sokker på, er du så helt sikker på det ;-)?

Haha! Goggesok :-)

Så bør du i hvert fald nok nøjes med at sælge hvide sokker! Wink

Tekstforfatter - salgsbreve, webtekster, pressemeddelelser, etc.. 12 års erfaring fra diverse reklamebureauer og som selvstændig.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg) 1 2 3 Næste >

RSS-feed