Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at få søgeoptimering til min hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Taastrup
Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle..

jeg er ejere af hjemmesiden www.godteposen.dk  som sælger alt indefor sexlegetøj osv.

Jeg er vil meget gerne ha mere gang i hjemmesiden, men jeg har ikke den helt store viden om hvordan jeg gør. jeg vil meget gerne ligge på nogle af de første sider på google med søgeordet "sexlegetøj" og til en billig pris.

jeg har prøvet google ad, som også gav trafik på hjemmesiden, og en daglig budget på 500 kr. men det gav et stort underskud under forsøget.

hvad kan jeg eller gøre for at få bedre succes med mit lille firma? har brug for hjælp til hvad jeg kan gøre, hvad jeg skal lave om og hvad der skal gøres i fremtiden?

gerne også svar med seo hvordan det skal gøres.

 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 77
Fra  Ehook.dk Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv søg på andre blogs der har spurgt om præcis det samme.

Søg på seo i google, der er mange der giver gratis råd og tips til hvordan du rangerer højere i Google. Det er ikke noget man bare lige gør og det tager tid. Der er mange ting som spiller ind såsom links, titles, landingspage osv .

Ift adwords vil jeg kun anbefale det hvis du har vækst i forvejen og har et potentiale som ikke er opnået.

Få hjælp til SEO, Analytics, Wordpress og mere synlighed online hos Ehook.dk. Gratis SEO rapport til dit website / webshop!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du mangler en erfaren seo-mand, har jeg plads i kalenderen til at gennemgå og forbedre din hjemmeside.

Du er velkommen til at skrive til mig på jd/a/icode.dk - hvis du finder det interessant.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)