Køb et Amino Sponsorlink
Hejsa Amino'er
Jeg skal udgive en bog selv og er i tvivl om jeg skal få den trykt selv - og hvem der billigst og bedst kan gøre dette..nogen erfaringer??
Samt høre om andre har erfaring med f.eks. www.bod.dk og ligende firmaer.
Håber i kan hjælpe mig :)
hej jeg går selv og overvejer at skrive en bog og der har jeg tænkt på BOD :)
Det skal så lige siges det vil være en bog som hjælper mig selv og andre i samme sitiaution... ikke en jeg satser at tjene penge på, så det er mere et personligt projekt og der synes jeg BOD ser rigtig fint ud til mit behov :) Men ved det ikke jeg har aldrig skrevet en bog, og jeg ved heller ikke om jeg får skrevet den :)
Men det kommer jo nok også meget an på hvilken bog man skriver og hvilket forlag der passer bedst, kunne jeg forestille mig :)
venlig hilsen anni
http://www.scandinavianbook.dk/default.aspx
er mit bedste bud til små og mellemstore oplag
Gps trackere til biler • Tilbud på Flådestyring/Elektr. kørebog • Joomla- WP- Templates
København d. 17. April. To gratis foredrag. Max inspiration til at fyre den af. Se her.
Tak for svarene. Det er en selvudviklings bog og vil ikke igennem forelag, da min målgruppe, er meget small. Har også overvejet at få nogle sponsore på bogen evt, så de kan få en reklame inden i evt. Har nogen erfaringer med det?
Lasse Burholt - Skype: lasseburholt - SMS (+45) 42368252 - Hvo intet vover, intet vinder!
er lidt nysgerrig hvad er det for en selvudviklingsbog ?
vh anni