Køb et Amino Sponsorlink
Jeg vil gå i gang med at ændre keywords, så de ikke er ligeså dominerende.
Gita: Hvad kan jeg gøre for at fjerne de links? Jeg har ikke selv lagt dem op, men kan se, at de kommer fra blogger.com
Tags er forresten sat til at være no-follow.
Mvh
Martin Jensen: Tags er forresten sat til at være no-follow.
Sikker? Begge mine chrome plugins siger at det er do-follow
Inde i mit All-in-One pakke har jeg sat den til at være "use noindex for Tags archives".
Martin Jensen: Gita: Hvad kan jeg gøre for at fjerne de links? Jeg har ikke selv lagt dem op, men kan se, at de kommer fra blogger.com
Installér også pluginnet Redirection.
Få lavet 301 Redirects af mindst de tre jeg fandt - og over til det mest relevante. Lav også en tilsvarende redirect af din "Ikke fundet"-side. Den hedder normalt 404.php. Den kan du omdirigere til forsiden.
www.StreetPatrol.dk
Martin Jensen:Tags er forresten sat til at være no-follow.
Lad være med det, nofollow tags fortæller Google at du ikke kan stå indefor indholde der linkes til - det er meget sjældent formålstjenligt at gøre på interne links ;-)
/Brian
Selvstændig siden 1999, og stadig vild med det.
Solutio | Lalini | Baglokalet
Martin Jensen:Inde i mit All-in-One pakke har jeg sat den til at være "use noindex for Tags archives".
Det kan til gengæld være smart - det fortæller blot at du ikke ønsker indholdet i dine tag archives indekseret, det kan der være god fornuft i.
Det ændrer dog ikke ved at du har proppet din side med "boller i karry", incl. ankerteksten på dine tags - så gå siden igennem og skru væsentligt ned for dit brug af "boller i karry", så har du en chance for at komme frem i køen.
Stor hilsen/Brian
jeg tror google ser din side som temmelig keyword spammy - 3 ords kombinationen 'boller i karry' har en keyword densitet på hele 34% -
til sammenligning adviserer man en keyword optimeret side til omkring 2-3 % +/-
det samme er gældende med enkelt ord, naturligt nok, 'boller' og 'karry'
skru ned for charmen og kom ind i varmen ;)
billige kvalitets musikinstrumenter
yahoo har dig indekseret som den eneste, med 'boller i karry opskrift' og 'boller i karry opskrifter' på pos 48 og 94
http://search.yahoo.com/search?p=boller+i+karry+opskrift&n=10&b=40
i stedet for skriv boller i karry 4 gange i samme , vis tager bare 2 linjer tekst på siden , kan sagtens skrive denne gammel dags ret , for jeg tror folk har fattet hvilken ret det er .
jeg ville lave en masse god tekster og være aktive lidt rund omkring lidt ideer klik her
følge min udvikling poledanser her knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig
Jeg har nu installeret siden om igen. Er det muligt for Jer at se, om de spamlinks stadig er inde på siden?
Link: www.bollerikarry.com