Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside fundet af Google, men ingen ranking?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gå i gang med at ændre keywords, så de ikke er ligeså dominerende.

Gita: Hvad kan jeg gøre for at fjerne de links? Jeg har ikke selv lagt dem op, men kan se, at de kommer fra blogger.com

Tags er forresten sat til at være no-follow.

Mvh

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jensen:

Tags er forresten sat til at være no-follow.

Sikker? Begge mine chrome plugins siger at det er do-follow

Fra København
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Inde i mit All-in-One pakke har jeg sat den til at være "use noindex for Tags archives".

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jensen:

Gita: Hvad kan jeg gøre for at fjerne de links? Jeg har ikke selv lagt dem op, men kan se, at de kommer fra blogger.com

Installér også pluginnet Redirection. 

Få lavet 301 Redirects af mindst de tre jeg fandt - og over til det mest relevante. 
Lav også en tilsvarende redirect af din "Ikke fundet"-side. Den hedder normalt 404.php. Den kan du omdirigere til forsiden.

Martin Jensen:

Tags er forresten sat til at være no-follow.


Ikke en synderligt god idé. De ser også enormt spammy ud. Har lige læst at en har tjekket det. Ja, der er follow på dem, men det ændrer ikke på at de er så spammy at Google burde opdage det.


Aftermath: Nu var jeg ude i noget tuning, men har jeg kastet et kort ekstra blik. Det allermest basale SEO er der ikke tænkt i. Du har Duplicate Content selv med www og uden www. Du har en massiv mængde redundans. Noget er selvskabt og noget er muligvis udefra og kunne være undgået ved at sætte WordPress bedre op i forhold til SEO. Få lært om søgemaskineoptimering med bogen SEO-LEX.dk her

Se dit søgeresultat ved at google site:ditdomæne.dk

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jensen:
Tags er forresten sat til at være no-follow.

Lad være med det, nofollow tags fortæller Google at du ikke kan stå indefor indholde der linkes til - det er meget sjældent formålstjenligt at gøre på interne links ;-)

/Brian

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jensen:
Inde i mit All-in-One pakke har jeg sat den til at være "use noindex for Tags archives".

Det kan til gengæld være smart - det fortæller blot at du ikke ønsker indholdet i dine tag archives indekseret, det kan der være god fornuft i.

Det ændrer dog ikke ved at du har proppet din side med "boller i karry", incl. ankerteksten på dine tags - så gå siden igennem og skru væsentligt ned for dit brug af "boller i karry", så har du en chance for at komme frem i køen.

Stor hilsen
/Brian 

Fra Trekroner
Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 67
Fra  3D Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror google ser din side som temmelig keyword spammy - 3 ords kombinationen 'boller i karry' har en keyword densitet på hele 34% - 

til sammenligning adviserer man en keyword optimeret side til omkring 2-3 % +/-  

det samme er gældende med enkelt ord, naturligt nok, 'boller' og 'karry'

skru ned for charmen og kom ind i varmen ;)

3D maskintegninger til produktion

Fra Trekroner
Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 67
Fra  3D Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

3D maskintegninger til produktion

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

i stedet for skriv boller i karry  4  gange i samme , vis tager bare 2 linjer tekst på siden , kan sagtens skrive denne gammel dags ret , for jeg tror folk har fattet hvilken ret det er .

jeg ville lave en masse god tekster og være aktive lidt rund omkring lidt ideer klik her

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu installeret siden om igen. Er det muligt for Jer at se, om de spamlinks stadig er inde på siden?

Link: www.bollerikarry.com

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)