Køb et Amino Sponsorlink
undersiderne kunne også sættes mere tekst rigtigt op så de giver et mere pro udtryk - det virker lidt som fyld tekst uden formål -
måske skulle man overveje en punktform oversigt over hvad du rent faktisk udbyder og hvad de får
billige kvalitets musikinstrumenter
Super tak for god feedback, dejligt du også vil tage dig tid til at kommentere på min tekst.Mvh Casper
Fotobuy.dk - Køb og Salg af Brugt fotoudstyr Online
savner lidt måske billedet hvem er jeg, hvilken uddannelse taget vis har taget nogle og gerne et par referencer på siden
lidt grafik - billeder og gerne film der viser hvad du tilbyder er tit mere værd end ord .
dele din side på google plus og facebook kan jeg ikke se du har oprette dette ville jeg gøre da muligheder med social deling er meget store i markedsføring af sin hjemmeside
jeg savner et cvr nummer i fodnoten på siden og sæt det også gerne på kontakt siden
hvorfor er der ikke telefon nummer på siden til en service til snak mobil det synes jeg ser mystisk ud , et telefon nummer at kan kunne kontakte dig på ,det skaber også mere tryghed og får mere troværdighed derved over siden
følge min udvikling poledanser her knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig
Hej Mikael.
Tusind Tak for feedback rigtigt brugbart. :-)
Og forresten er jeg ikke gået helt i luften endnu skal lige stadig have nogle ting på plads, blandt andet hjemmesiden :-)
Mvh.
Casper