Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville du købe en e-bog skrevet af Amino's brugere, om at være iværksætter?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Arnholdt:

Det lyder som en god idé, og noget jeg gerne ville smide et par håndøre efter, når/hvis den bliver færdigskrevet. Står selv som ung med ambitionen om at starte virksomhed og er nået så langt, at det er "lige om hjørnet". Kompetent hjælp er altid rart, når man skal bevæge sig igennem Danmark jungle af love, regler og reguleringer - og jeg taler af erfaring.

Held og lykke med projektet!

Venligst,

Frederik


Hej Frederik,

Jeg skal sørge for at du bliver orienteret uanset hvilket udfald projektet får.
Bogens formål er netop at hjælpe unge med at komme i gang med deres virksomhed, fordi det er netop en jungle som du selv siger.
Vi vil sørge for at komme rundt om alle de emner der er vigtige for den nye iværksætter.

Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alexander Thorsen:
Jeg vil meget gerne høre mere fra dig og omkring hvad du kan tilbyde.

BÅÅÅÅÅÅÅT - Fejl nr. 1.:

Nu er du ved at give ekspertene styringen over dit projekt.

Det rigtige svar til Rolf skulle have lydt:

Mange tak for det, Rolf.
Du er faktisk én af dem, jeg havde tænkt mig at henvende mig til.
Jeg kontakter dig, når jeg har fundet frem til, hvad jeg vil bede dig om at bidrage med.

Enhver landmand vil kende følgende råd:

Hvis traktoren vælter - hold da fast i rattet - Forsøg ikke at springe af!

Husk det (traktoren er her metafor for dit projekt).

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Thorsen:
Hej Frederik,
Jeg skal sørge for at du bliver orienteret uanset hvilket udfald projektet får.
Bogens formål er netop at hjælpe unge med at komme i gang med deres virksomhed, fordi det er netop en jungle som du selv siger.
Vi vil sørge for at komme rundt om alle de emner der er vigtige for den nye iværksætter.

Tak for det, Alexander.

Endnu en gang held og lykke.

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hans Stokholm Kjer:
Nu er du ved at give ekspertene styringen over dit projekt.


Hans: Jeg er ikke 100% enig i det du skriver.

Jeg giver ham på ingen måde styringen over projektet, jeg vil blot høre mere omkring, hvad han kan tilbyde til bogen.
Når jeg så har fundet ud af hvad han kan bidrage med, er det så op til mig at vurdere hvorvidt det kan bruges til projektet.

Men selvfølgelig er jeg opmærksom på at jeg ikke får det givet væk til eksperterne.

Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Arnholdt:

Tak for det, Alexander.

Endnu en gang held og lykke.


Det var så lidt, og mange tak!

Med venlig hilsen,

Alexander

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Thorsen:
Men selvfølgelig er jeg opmærksom på at jeg ikke får det givet væk til eksperterne.

Det er godt.
Det var faktisk også bare det, jeg gerne ville hjælpe dig med.

Vi eksperter elsker vores egne ekspertområder, så vi kan godt være lidt vanskelige at styre. :-)

Venlig hilsen

Hans

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Det er godt.
Det var faktisk også bare det, jeg gerne ville hjælpe dig med.

Vi eksperter elsker vores egne ekspertområder, så vi kan godt være lidt vanskelige at styre. :-)

Hehe, ja det kunne jeg forestille mig. ;-)

Men jeg siger tak for dit gode råd, det vil helt klart blive gemt og taget frem løbende!

Med venlig hilsen,

Alexander

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Fra Hørsholm, Danmark
Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 1223
Fra  Resultatskaber.dk Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

BÅÅÅÅÅÅÅT - Fejl nr. 1.:

Nu er du ved at give ekspertene styringen over dit projekt.

Det rigtige svar til Rolf skulle have lydt:

Mange tak for det, Rolf.
Du er faktisk én af dem, jeg havde tænkt mig at henvende mig til.
Jeg kontakter dig, når jeg har fundet frem til, hvad jeg vil bede dig om at bidrage med.

Hej Hans.
Jeg synes nu ikke Alexander lader nogen eksperter styre noget. Synes du det?
Men du har ret i at din måde at svare sælger ideen bedre og dermed er bedre til at  "lokke" mig og andre til at bidrage.Big Smile
God salgstekning.

Hilsen
Rolf

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Rolf Høegh:
Jeg synes nu ikke Alexander lader nogen eksperter styre noget. Synes du det?

Sådan helt ind til benet:

Alexander skriver: "Lad mig se, hvad du kan bridrage med."
Jeg skriver: "Lad mig fortælle, hvad du skal bidrage med - hvis du vil."

I Alexanders formulering overlader han indholdet af dit bidrag til dig - dermed risikerer han at dit indlæg tager en drejning, så det ikke kommer til at passe 100% ind i bogens hensigt. Og dermed får han enten en dårligere bog (fordi den er mindre præcis) eller et større redaktionelt arbejde med de indkomne indlæg.

I min formulering beholder han bolden på sin egen banehalvdel, indtil han spiller den præcist til dig, så du kan score målet. Den tilgang gør hans bog bedre og hans eget arbejde mindre.

- Men han er slet ikke i retningen af at være på glatis. Jeg syntes bare lige, han skulle have skærpet opmærksomheden - og det er han heldigvis modtagelig for - det tegner godt for projektet.

Venlig hilsen

Hans

Fra esbjerg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det lyder som en rigtig god ide, det ku være spændende at læse, søger selv efter den slags læse stof :)

Men da jeg ELSKER at læse bøger, synes jeg det rent ud sagt at det er synd at lave bøger som kun E-bøger. det er virkelig surt at mange interessante bøger kun kan fås som E-bøger. personligt hader jeg at sidde og læse længere tekster på en computer, jeg vil have en bog i hånden så jeg kan sidde rart eller for den sag skyld ligge i min seng og læse. Og jeg betaler meget sjældent for en bog jeg skal sidde og printe ud og så er det bare en gang ark der ligger og roder rundt. Men jeg ved da godt at det både er nemmere og langt billigere at producere, personligt synes jeg bare det er en hurtig løsning :)

Men som sagt JEG ELSKER BØGER :)

Venlig hilsen Anni

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)