Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Backlink-pyramide?

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

kasp992a:
Lidt offtopic.
Frederik. Når du reklamerer med at du tilbyder fejlfri og korrekturtekster. Så hedder det på forsiden - bag kulissen, ikke en-gageret men engageret.

Ved opdeling af ordet kan jeg sagtens skrive en-gageret, og dette gjorde jeg for at tekstformatet skulle forblive pænt.

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 3
Fra  EDB DELE Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Ville bestemt ikke bruge din service.

1. aldrig tegnsætning i overskrift

2. ved opremsning bruges der ikke punktum 

det tog under 1 min. at vurdere din webside 

amatøragtigt 

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 02:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kirkely:

Ville bestemt ikke bruge din service.

1. aldrig tegnsætning i overskrift

2. ved opremsning bruges der ikke punktum 

det tog under 1 min. at vurdere din webside 

amatøragtigt 

Du lyder da noget så muggen. Tror det ville gavne debatten og fremtidige debatter, hvis du lige husker at tage en DYB indånding og så puste ud igen, før du skriver din kommentar 

Og så kunne du måske også komme med lidt mere konstruktivt kritik og eventuelt forbedringer end bare at nævne at hans side er "amatøragtig" Wink

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kevin Ørskov:

Kirkely:

Ville bestemt ikke bruge din service.

1. aldrig tegnsætning i overskrift

2. ved opremsning bruges der ikke punktum 

det tog under 1 min. at vurdere din webside 

amatøragtigt 

Du lyder da noget så muggen. Tror det ville gavne debatten og fremtidige debatter, hvis du lige husker at tage en DYB indånding og så puste ud igen, før du skriver din kommentar 

Og så kunne du måske også komme med lidt mere konstruktivt kritik og eventuelt forbedringer end bare at nævne at hans side er "amatøragtig" Wink

Nemlig Korrekt Yes

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Engholm:

Kevin Ørskov:

Kirkely:

Ville bestemt ikke bruge din service.

1. aldrig tegnsætning i overskrift

2. ved opremsning bruges der ikke punktum 

det tog under 1 min. at vurdere din webside 

amatøragtigt 

Du lyder da noget så muggen. Tror det ville gavne debatten og fremtidige debatter, hvis du lige husker at tage en DYB indånding og så puste ud igen, før du skriver din kommentar 

Og så kunne du måske også komme med lidt mere konstruktivt kritik og eventuelt forbedringer end bare at nævne at hans side er "amatøragtig" Wink

Nemlig Korrekt Yes

Yes Også en hilsen herfra

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kirkely:
Ville bestemt ikke bruge din service.

1. aldrig tegnsætning i overskrift

2. ved opremsning bruges der ikke punktum 

det tog under 1 min. at vurdere din webside 

amatøragtigt 

Ét er, at du skriver offtopic med en kommentar, jeg ikke har bedt om. Noget andet er, at du forholder dig yderst respektløst med en unødvendig og grim tone. Jeg synes ærligt talt ikke, at dit indlæg klæder en amino - overhovedet. Desuden kan jeg fortælle dig, at

1. "Jeg skriver, hvad du efterspørger" ikke er en overskrift men blot en sætning med stor og tydelig skrift. Men du har heller ikke ret. Retskrivningsordbogen fortæller, at der ikke skal punktum i en overskrift, hvorimod kommaer er tilladt.

2. jeg udmærket er klar over, at der bruges komma, hvis der opremses, men nu er "opremsningen" på forsiden lavet på en sådan måde, at den afviger fra retskrivninsreglerne men derimod bliver et noget bedre grafisk element, end hvis jeg havde brugt komma. Ved at bruge punktum og dermed stort begyndelsesbogstav lykkes det mig at fremhæve hvert enkelt ord og fænge læseren - håber jeg. Disse småjusteringer er tilladt i mine øjne, når det ikke handler om en decideret tekst.

Tag lige en slapper.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin Ørskov:
Du lyder da noget så muggen. Tror det ville gavne debatten og fremtidige debatter, hvis du lige husker at tage en DYB indånding og så puste ud igen, før du skriver din kommentar 

Og så kunne du måske også komme med lidt mere konstruktivt kritik og eventuelt forbedringer end bare at nævne at hans side er "amatøragtig" Wink

Tak for det :)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sådan, Frederik! Godt, du ikke finder dig i Hr. Mavesur. Wink

Og jeg skriver gerne under på de forklaringer, du kommer med, i henholdsvis punkt 1 og 2. Jeg gør selv det samme, hvis jeg vurderer, at det tjener kommunikationen. Så thumbs up herfra!

Held og lykke med projektet.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan, Frederik! Godt, du ikke finder dig i Hr. Mavesur. Wink

Og jeg skriver gerne under på de forklaringer, du kommer med, i henholdsvis punkt 1 og 2. Jeg gør selv det samme, hvis jeg vurderer, at det tjener kommunikationen. Så thumbs up herfra!

Held og lykke med projektet.

Dbh

Thomas

Tusind tak, Thomas Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvad sker der for denne prestashop   http://edb-dele.dk/  den er i stykker ??   

God Lørdag til alle

/Nikolas Didonis

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)