Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Søgemaskineoptimering (SEO) hjælp & gode råd"

Backlink-pyramide?

Side 3 ud af 6 (51 indlæg) < Forrige 1 2 3 4 5 Næste > ... Sidste »
Amino-karma 300
Fra Slagelse
Tilmeldt 5. mar 12
Indlæg ialt: 71
Amino Plus
Frederik A
Fra TekstKreation
Skrevet 11-05-2012 kl. 23:14

kasp992a:
Lidt offtopic.
Frederik. Når du reklamerer med at du tilbyder fejlfri og korrekturtekster. Så hedder det på forsiden - bag kulissen, ikke en-gageret men engageret.

Ved opdeling af ordet kan jeg sagtens skrive en-gageret, og dette gjorde jeg for at tekstformatet skulle forblive pænt.

Amino-karma -3
Tilmeldt 9. maj 12
Indlæg ialt: 3

Kirkely
Fra EDB DELE
Skrevet 12-05-2012 kl. 01:07

Ville bestemt ikke bruge din service.

1. aldrig tegnsætning i overskrift

2. ved opremsning bruges der ikke punktum 

det tog under 1 min. at vurdere din webside 

amatøragtigt 

Amino-karma 2.144
Fra Esbjerg
Tilmeldt 6. okt 11
Indlæg ialt: 532

Kevin Ørskov
Fra BilligiPhone.info
Skrevet 12-05-2012 kl. 02:02

Kirkely:

amatøragtigt 

Du lyder da noget så muggen. Tror det ville gavne debatten og fremtidige debatter, hvis du lige husker at tage en DYB indånding og så puste ud igen, før du skriver din kommentar 

Og så kunne du måske også komme med lidt mere konstruktivt kritik og eventuelt forbedringer end bare at nævne at hans side er "amatøragtig" Wink

Find billigt kreatin pulver

- Har du store facebook sider? Så smid mig en PM

Amino-karma 752
Tilmeldt 6. maj 12
Indlæg ialt: 211

Emil Engholm
Skrevet 12-05-2012 kl. 08:05

Kevin Ørskov:

Kirkely:

amatøragtigt 

Du lyder da noget så muggen. Tror det ville gavne debatten og fremtidige debatter, hvis du lige husker at tage en DYB indånding og så puste ud igen, før du skriver din kommentar 

Og så kunne du måske også komme med lidt mere konstruktivt kritik og eventuelt forbedringer end bare at nævne at hans side er "amatøragtig" Wink

Nemlig Korrekt Yes

Amino-karma 10.744
Fra 4261
Tilmeldt 14. feb 09
Indlæg ialt: 2.036
Amino Plus

Emil Engholm:

Kevin Ørskov:

Kirkely:

amatøragtigt 

Nemlig Korrekt Yes

Yes Også en hilsen herfra

Malerfirmaet Råd & Mal - Maleren fra Slagelse - Kunderne siger ?

Amino-karma 300
Fra Slagelse
Tilmeldt 5. mar 12
Amino Plus
Frederik A
Fra TekstKreation
Skrevet 12-05-2012 kl. 09:39

Kirkely:

amatøragtigt 

Ét er, at du skriver offtopic med en kommentar, jeg ikke har bedt om. Noget andet er, at du forholder dig yderst respektløst med en unødvendig og grim tone. Jeg synes ærligt talt ikke, at dit indlæg klæder en amino - overhovedet. Desuden kan jeg fortælle dig, at

1. "Jeg skriver, hvad du efterspørger" ikke er en overskrift men blot en sætning med stor og tydelig skrift. Men du har heller ikke ret. Retskrivningsordbogen fortæller, at der ikke skal punktum i en overskrift, hvorimod kommaer er tilladt.

2. jeg udmærket er klar over, at der bruges komma, hvis der opremses, men nu er "opremsningen" på forsiden lavet på en sådan måde, at den afviger fra retskrivninsreglerne men derimod bliver et noget bedre grafisk element, end hvis jeg havde brugt komma. Ved at bruge punktum og dermed stort begyndelsesbogstav lykkes det mig at fremhæve hvert enkelt ord og fænge læseren - håber jeg. Disse småjusteringer er tilladt i mine øjne, når det ikke handler om en decideret tekst.

Tag lige en slapper.

Amino-karma 300
Fra Slagelse
Tilmeldt 5. mar 12
Amino Plus
Frederik A
Fra TekstKreation
Skrevet 12-05-2012 kl. 09:41

Kevin Ørskov:

Tak for det :)

Amino-karma 13.553
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. okt 07
Indlæg ialt: 3.221

Volt & Volume
Skrevet 12-05-2012 kl. 09:59

Sådan, Frederik! Godt, du ikke finder dig i Hr. Mavesur. Wink

Og jeg skriver gerne under på de forklaringer, du kommer med, i henholdsvis punkt 1 og 2. Jeg gør selv det samme, hvis jeg vurderer, at det tjener kommunikationen. Så thumbs up herfra!

Held og lykke med projektet.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - salgsbreve, webtekster, pressemeddelelser, etc.. 12 års erfaring fra diverse reklamebureauer og som selvstændig.

Amino-karma 300
Fra Slagelse
Tilmeldt 5. mar 12
Amino Plus
Frederik A
Fra TekstKreation
Skrevet 12-05-2012 kl. 10:37

TT Tekstforfatter:
Sådan, Frederik! Godt, du ikke finder dig i Hr. Mavesur. Wink

Og jeg skriver gerne under på de forklaringer, du kommer med, i henholdsvis punkt 1 og 2. Jeg gør selv det samme, hvis jeg vurderer, at det tjener kommunikationen. Så thumbs up herfra!

Held og lykke med projektet.

Dbh

Thomas

Tusind tak, Thomas Smile

Amino-karma 116.745
Tilmeldt 20. apr 07
Indlæg ialt: 13.172

Her kan dit firmanavn stå
Skrevet 12-05-2012 kl. 19:01

Hvad sker der for denne prestashop   http://edb-dele.dk/  den er i stykker ??   

God Lørdag til alle

/Nikolas Didonis

Side 3 ud af 6 (51 indlæg) < Forrige 1 2 3 4 5 Næste > ... Sidste »

RSS-feed