Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hotel side søger ris/ ros. www.paa-hotel.dk

Side 4 ud af 8 (72 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan personligt godt lide farverne - bortset fra den blå overskrift, de grønne landkort og bladene foroven. Der kommer noget andet grafik på samt et logo, gør der ikke? Jeg ved jo, at bladene hører til skabelonen, men I kan evt., som jeg har nævnt tidligere, tilkøbe udvidet topdesign (det koster ikke ret meget) -evt. også baggrundsmodul (koster heller ikke ret meget), sådan at I kan sætte jeres eget, designede topgrafik og egen baggrundsfarve eller baggrundsgrafik ind. Jeg synes, det ser godt ud med baggrundsfarve bag billederne nederst på siderne - det nederste på siderne er efter min mening dét, der ser bedst ud :) Men det er bare MIN mening, og der er jo mange andre meninger :)

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 11. May 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru hartmann - Teksten du nævnte er blevet ændret, så det burde være lige til at forstå. Spørgsmålet omkring hvorfor, er fordi der er mange der søger hotel i Danmark. En anden grund er at flere hjemmesider med ligende koncept er proppet op med reklamer og irrelevante oplysninger i top, sider og bund, som gør en forvirret. Her er www.på-hotel.dk mål at gøre det let og overskueligt at kunne se hotellerne i områderne Sjælland, Jylland og Fyn.

Vil give dig ret Kitt, topgrafikken ændres senere med andet design. Her slettes det banner med "Dit overblik over hoteller" hvor der i stedet kommer slideshow med bannervisning fra ny tilmeldte hoteller. Selve skabelonen synes jeg positivt om og så kan jeg altid ændre topgrafikken. Baggrundstapet har også været vurderet flere gange og kommer højst sandsynligt også senere i processen.

Er der ellers nogle der har brugbare og fornuftige tilføjelser til hjemmesiden eller er den ved at nå et tilfredsstillende design, bortset fra topgrafik?

På-hotel.dk Hoteller, kroer, feriecentre, campingpladser og vandrerhjem - Annonce o,-

Fra Langå
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Paa-hotel,

Jeg er faktisk meget enig med de andre, i at designet er forældet.

Mit første indtryk er, at jeg skal ned til sydens sol og ud fra din hjemmeside kan finde hoteller til det.

Ydermere vil jeg foreslå at der bliver sat billeder op på banneret istedet for en farve. Hyppigst fanger farverne, dog mener jeg, at billederne giver et indtryk af professionalitet.

Der hvorder står dit overblik over hoteller i Danmark virker det som om, at der er gjort brug af en banner fra Miami Beach, grundet at jeg ikke mindes at vi i Danmark har nogle hoteller så store og så tætte.

Det jeg mener, du er nødtil at ligge vægt på inden du kontakter hoteller, er hvorvidt dit design fanger din målgruppe.

Jeg håber du kan bruge det lidt.

Venlig hilsen
Malene Dokkedahl Olesen

Fra Langå
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ærgeligt, at der ikke lige var en slet knap - siden gik lige ned da jeg sendte det andet indlæg Cool Så ikke tag dig af det her indlæg..

Venlig hilsen
Malene Dokkedahl Olesen

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 11. May 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det helt i orden Malene. Forstår dit budskab selvom det er under ændring. ;)

Andre gode tanker til ændringer eller andet?

På-hotel.dk Hoteller, kroer, feriecentre, campingpladser og vandrerhjem - Annonce o,-

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

efter min mening, skal der helt nyt design før jeg vil fortrække siden til benyttes

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 11. May 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Design og hjemmeside på www.på-hotel.dk er ændret fra top til tå. Hvad synes i nu?

Er hjemmesiden præsentabel og overskuelig til at kunne fremvise hoteller i DK?

Synes i der er noget der skal ændres eller tilføjes?

På-hotel.dk Hoteller, kroer, feriecentre, campingpladser og vandrerhjem - Annonce o,-

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Paa-hotel.dk:

Design og hjemmeside på www.på-hotel.dk er ændret fra top til tå. Hvad synes i nu?

Er hjemmesiden præsentabel og overskuelig til at kunne fremvise hoteller i DK?

Synes i der er noget der skal ændres eller tilføjes?

Jeg kan godt lide den inderste del. Måske burde du gøre det mere simpelt og så bare lade rammen være i en simpel farve? 

Jeg har læst din tråd og kan se, at du har fået en del høvl. Jeg synes, at sitet er blevet meget flottere og dit på-gå-mod er prisværdigt! Fortsæt den gode stil med ikke at give op! :) 

Fra København Ø
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 39
Fra  Transport Eksperten Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Lidt kedeligt design men ellers en flot side. Næm at finde rundt på og funktionel.

www.transporteksperten.dk 

www.Eliteclean.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skal tage fat i en designer/hjemmesidebereau og få lavet et par forslag til design og så evt. smide dem her i debatten. Så kan vi vurdere dem :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 4 ud af 8 (72 indlæg)