Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hotel side søger ris/ ros. www.paa-hotel.dk

Side 2 ud af 8 (72 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

logo ville jeg lave et der giver siden et lidt mere personlig præg , det vil sikkert sælge siden meget bedre

kontakt siden og i fodnoten cvr nummer der , det gør siden mere troværdig.

siden kan jeg ikke se nogle hoteller på , men det kommer der vel .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Pineswine Clothing I/S Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Burde der ikke være en knap, der oversætter siden til engelsk - jeg gætter på at der er mindst lige så mange udlandske gæster som der er danske?

Medejer af Pineswine Clothing I/S: www.pineswine.dk

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 11. May 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter indlægget blev skrevet med www.paa-hotel.dk er designet ændret, nogle billeder er skiftet ud samt andre små ting er lavet efter jeres foreløbige vurderinger og tak for midlertidig brug af tidligere banner fra Kitt.

Det er meningen at der kommer hoteller på siden, men først skal design og struktur være acceptabel. Daniel det er en rigtig god idé med at oversætte hjemmesiden til Engelsk. Dette har været vurderet ved konceptets opstart og vil også forekomme inden længe.

Til jer der har set hjemmesiden en gang - Hvad synes i om ændringerne og nuværende design?

Til jer der ikke har set hjemmesiden endnu. Hvad synes i om hjemmesiden?

 

På-hotel.dk Hoteller, kroer, feriecentre, campingpladser og vandrerhjem - Annonce o,-

Fra Odense
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 161
Fra  Skov Rejser Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er min erfaring med mine sider, at billeder er godt. Kunderne skal have en følelse af ferie. På vores sider  www.hamborgrejser.dk og www.skovrejser.dk prøver jeg også at proppe en masse billeder ind (dog uden at det bliver for rodet). 

Sig til dig selv: Hvilken positive associationer/følelser har man i forbindelse af en ferie hos et dansk hotel? - Og hvordan kan jeg videreformilde den følelse vha. billeder?

Held og lykke med dit projekt. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Farvevalg og design er altid forskelligt fra øjne til øjne men jeg vil nu give flertallet ret - farvevalget og billederne kunne godt ændres.

Der imod synes jeg strukturen og overblikket virker rigtig godt. Det er nemt at finde og overskue...

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det hjalp jo rigtig, rigtig meget - dejlig varme farver, synes jeg :) Baggrundsfarven er jeg dog ikke så vild med - synes den er lidt for "beskidt orange" :) Jeg har prøvet lidt i Photoshop med nogle andre nuancer, som jeg lige kan sætte ind herunder - bare for at have lidt at sammenligne med :) På en eller anden måde synes jeg nok mest om den grå baggrund, da det samtidig giver et lidt forretningsmæssigt indtryk :)

Jeg ville slette den øverste sætning med "Find et hotel på Sjælland, Fyn eller i Jylland", for det står jo lige nedenunder og bliver blot en gentagelse. Så ville jeg bruge flere billeder foroven i stedet for kun tre og samle dem i en række med f.eks. en tynd, hvid streg imellem. Billedet af hotelsengen nederst i højre hjørne er flot - hmm jeg ved ikke lige med teksten i de nederste felter - der kunne evt. godt være et billede i hvert felt, men et spørgsmål om smag og behag vil det jo altid være :)

 

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skal ikke punktum, når der laves en liste som denne:

-

Her kan du se informationer om hoteller og overnatnings muligheder på Sjælland.
Hotel nordsjælland.
Hotel sydsjælland.
Hotel østsjælland.
Hotel vestsjælland.
Hotel midtsjælland.
.

Højst et kolon (:) efter "... muligheder på Sjælland".

Det hedder i øvrigt blandet slik, men ikke blandet-ting@live.dk - det hedder blandede ting.

Hilsen, Robert

Her kan du se informationer om hoteller og overnatnings muligheder på Sjælland.
 
 
Hotel nordsjælland.
     
 
Hotel sydsjælland.
 
 
Hotel østsjælland.
 
 
Hotel vestsjælland.
 
 
Hotel midtsjælland.
Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 11. May 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til alle som har kommet med foreløbig feedback. Det er dejligt det skrider frem i den positive retning.

Teksten som du taler om Robert, den er blevet rettet.

Baggrunden du talte om Kitt, den er også ændret.

De andre tilføjelser der er nævnt arbejdes der også videre på.

Er der ellers nogle gode råd, ris eller ros eller andet du sidder og grubler ville være godt på hjemmesiden?

 

På-hotel.dk Hoteller, kroer, feriecentre, campingpladser og vandrerhjem - Annonce o,-

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg må lige kommentere, at jeg synes da godt nok, det virker meget mørkt med sort baggrund :)

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Som nogen skriver, skal du have lavet dig et logo, som repræsenterer sitet bedre (du siger bare til, og jeg hjælper gerne :)). Derudover er der dimensionerne. Du kan sagtens gøre sitet bredere og lade det fylde noget mere. Jeg ville også få lavet en ordentlig topgrafik, som gør det hele lidt mere lækkert. Det lyder måske åndssvagt, men et lækkert og funktionelt design giver mere troværdighed... og dermed mere salg for dig.

På forsiden ville jeg helt sikkert smide en slider på med gode billeder fra de hoteller, du kommer til at samarbejde med (er du rigtig fræk og med på beatet, dropper du en solid baggrundsfarve til fordel for en fullscreen baggrundsslider).

Kasserne på forsiden ville virke grafisk bedre, hvis du gav dem forskellige farver i et komplementerende farveskema (bordeaux er en meget markant farve i så mange kasser).

Og sidst men ikke mindst skal du selvfølgelig have en kontaktformular på siden, hvor du også kan vælge, hvad henvendelsen til sitet drejer sig om, så den kan ende det rigtige sted.

Det var vist det i denne omgang :) Held og lykke med sitet.

Side 2 ud af 8 (72 indlæg)