Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver jeg et android spil

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du foretrækker at lære på dansk, så er der forskellige muligheder. Blandt disse er javabogen.dk, som jeg personligt ikke er stor tilhænger af, men der er mange som synes at kunne lide den.

Derudover har Martin Rohwedder skrevet nogle udemærkede tutorials i Java for begyndere og videregående javaprogrammering på udvikleren.dk. Du kan evt. starte med den første af hans begyndertutorials direkte fra hans egen hjemmeside: http://www.dev-world.dk/tutorials/7/Java-For-Begyndere-1.-Del

Held og lykke :)

Tilmeldt 10. May 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne godt bruge dev-world.dk

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke allerede har gjort det, kan du overveje allerførst at DEFINERE spillet, inden du kaster dig ud i programmeringen. Du skal afklare med dig selv, om spillet overhovedet er egnet til Android.

Jeg har udviklet flere spil, men da jeg ikke har nok kendskab til fx PHP, udvikler jeg først spillene som brætspil og som prototyper. Jeg får testet spillene i selskab med venner/familie, og det betyder, at spillene skal være dokumenteret med regler, spillebræt og alt det andet. Hvis jeg skulle finde nogen, der kan programmere, evt. mig selv, kan jeg derefter udvikle spillene til computer/mobil platform.

Tilmeldt 23. Nov 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

www.code.org Er meget god med brugbar information om hvordan du skal starte med at kode spil. Du kan f.eks kode dit helt eget flappy bird spil på deres hjemmeside selvfølgelig med hjælp

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)