Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvis du have en butik og manglede et kasseapparat, ville vores hjemmeside så sælge et kasseapparat til dig?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må desværre også sige nej og jeg står faktisk og mangler et.

Det er alt for uoverskueligt og der er alt for mange priser man skal tage højde for i stedet for bare at lave et tilbud med en pris og så skriv hvad der er i pakken.

Jeg bliver jo helt forpustet af tal, før jeg kommer til enden ;-) 

Vh Jimmi

Fra Næstved
Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Puha der må jeg sige nej. Siden sælger ikke jer særlig godt.

Jeres logo minder mest af alt om noget der bare er blevet skrevet ind også klasket et "kasse apparat" ind som jeg egentlig slet ikke synes passer ind.

Jeres tekst er lag på lag, ment på den møde at der ikke er meget mellemrum mellem indholdet, og da skrifttypen blot er lidt større ligger man hellere ikke særlig meget mærke til dem.

Jeres ikoner i bunden er rigtig godt i har dem, men de fungere bare ikke godt vist på den måde. Jeg ville klart foretrække at sætte det op på en anden måde. Enten hvor du har dem mindre og i sort hvid og ved mouseover bliver de i farver. Men mulighederne er mange.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny 
Jeg må ærligt indrømme at jeg også ville sige nej, siden er utrolig rodet, og ser en tand for uprofessionel ud!
Og så kan man have verdens bedste service, hvis siden skræmmer så lukker man den.
Skal der sælges varer for flere tusinde kroner, så skal siden sku også signalerer TROVÆRDIG! :D
Folk leder efter undskyldninger for ikke at handle på den shop de kigger på. Efter utalige scam historier fra medierne så burde det ikke undre nogen.

Hvad med lidt ala det her? se vedhæftet.
Og se der er enda masser af plads nu, og logoerne er diskrete, men elegant placeret i bunden. 

Design eksempel
http://easytheme.dk/demo/designkasse.png 

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmi :
Det er alt for uoverskueligt og der er alt for mange priser man skal tage højde for i stedet for bare at lave et tilbud med en pris

Hej Jimmi.

Vi har netop forsøgt at synliggøre vores priser i mindste detalje, så kan man selv som kunde vælge og beregne en pris uden vores indblanding. :)

Vores nærmeste konkurrenter har simple priser men "Fra xx.xxx kr" og så skal man kontakte dem for at få en pris, som så ender med at være "xx.xxx kr" + en masse andet. Ville selv foretrække at kunne finde alle nødvendige priser uden at skulle henvende mig, for så at få en langt højere pris efterfølgende. :) giver det ikke god mening?

Dbh Johnny

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

kpauner:
Jeg må ærligt indrømme at jeg også ville sige nej, siden er utrolig rodet, og ser en tand for uprofessionel ud!

Av, den gjorde ondt.. :)

Fedt oplæg du har lavet, det vil jeg lige prøve at arbejde med, kan godt se at de mange farver kan virke forvirrende, så jeg gør efter den sorthvide model som du har sendt, med mindre logoer :)

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny,

Jeg har kigget din forside lidt over.

lige nu minder forsiden om en ad-sense spam side, min første reaktion er at lukke vinduet.

Grund ideen med at have referencer, e-conomic logo og en "howto" hvordan kan vores produkt hjælpe dig video er helt fin, men det hele ramler lidt sammen i stedet for at komplementere hinanden.

Var det mit design ville jeg rode med jeres e-conomic dashboard - scannet - smartwebshop - dandomain linje som ligger på folden, og muligvis resize linjen og ligge den under jeres header.

Jeg ville slette de kasser, i har ved siden af det orange e-conomic logo above the fold, og rykke det orange logo ned hvor dashboard linjen var førhen.

Reference kassen skulle rykkes minimum to centimeter ned.

en fed ting kunne være hvis der var links til jeres priser/produkter på forsiden så man kunne trykke direkte i stedet for at lede efter jeres "priser" underfane.

Tanken er at gøre designet mere simpelt, men stadig beholde de fede ting i allerede har.

Jeg syntes forresten ikke at dine svar til folk i din tråd, ind til videre har været særlig gode, jeg skriver sådan set egentligt bare for at se om du virkelig er den røv du lige nu ser ud til at være.

Med venlig hilsen

Peter

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Jensen:
Jeg syntes forresten ikke at dine svar til folk i din tråd, ind til videre har været særlig gode, jeg skriver sådan set egentligt bare for at se om du virkelig er den røv du lige nu ser ud til at være.

Hej Peter

Tak for god feedback, vil lige overveje hvordan jeg kan blende det ind på siden :)
Det med priser eller prislink på forsiden er bestemt noget jeg vil overveje.

Din kommentar om hvilken røv jeg er, eller ikke er,  er jeg ikke helt med på.
Mine svar skal jo ses i forhold til hvor konstruktivt, (eller mangel på samme) folk har svaret mig :)

Dbh Johnny.

Fra Næstved
Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt tid i overskud, og følte jeg ville prøve at kaste et logo efter dig.

http://dl.dropbox.com/u/4801681/ec.png

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)