Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan jeg tjene penge på nettet som 13-årig

Side 4 ud af 6 (55 indlæg)
Tilmeldt 21. Nov 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 03:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Fra Silkeborg
Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er en dreng på 14 år og vil gerne tjene penge på nettet er god til matematik hoved regning hvis har nogle gode ideer vil i så ikke lige skrive til mig :-)

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 138
Fra  RankScanner Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jones13:

Hey du kan tjekke de her 5 forslag ud! :) men god ide med hjemmesiden den kan du også tjene på 

http://makethemdollars-online.com/

Ja, lige med undtagelse af nr. 5  - I Danmark må man ikke opkøbe domæner med det formål at videresælge dem igen, så vidt jeg ved. :)

Fra Hellerup, København
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 108
Fra  Memoo TelefonGear Skrevet kl. 03:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asbjørn,

Muligvis er du super god til, at regne i hovedet, men husk lige hvem du er oppe i mod!
På forummet her sidder der altså nogle tunge drenge (og piger) med høje uddannelser inden for alt hvad der overhovedet findes.
Ang. hovederegningen,  så ser jeg det som en god kompetence at have, men tror desværre ikke der kan tjenes penge på det :-)

Held og lykke, kæmp for det.

 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

RankScanner.dk | Rune:

Jones13:

Hey du kan tjekke de her 5 forslag ud! :) men god ide med hjemmesiden den kan du også tjene på 

http://makethemdollars-online.com/

Ja, lige med undtagelse af nr. 5  - I Danmark må man ikke opkøbe domæner med det formål at videresælge dem igen, så vidt jeg ved. :)

Det er .dk domæner der ikke må købes med blik på videresalg. Andre er der ikke så meget for. Ellers kan man "omgå" det lidt, ved at købe et .dk, bygge en side op, sælge siden og give domænet med gratis.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Seriøst, det er faktisk blevet nemt at tjene penge på nettet, og er sikker på det vil blive nemmere. Det er nok ikke de store penge, men man kan komme til at tjene 200 kr om dagen. Jeg er ikke ved det tidspunkt, men jeg er tæt på. Kontakt mig lige på indbakken, så har jeg en guide;) Det er generelt bare om at  klikke på reklamer, men tøv ikke det her er lidt anderledes, end i regner med.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Pengetapper:
Det er generelt bare om at  klikke på reklamer, men tøv ikke det her er lidt anderledes, end i regner med.

Lyder lidt som de der grids programmer, hvor man klikker en reklame, og får 0.0005 cent eller sådan noget?

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke 0.0005 men 0.05

Du kan komme til at tjene mere ved at købe refferals;=

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Pengetapper:

Ikke 0.0005 men 0.05

Du kan komme til at tjene mere ved at købe refferals;=

Har prøvet det før. Og medmindre man får en masse under sig som virkelig klikker igennem, så er det virkelig ikke besværet værd.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjener ca 25 kr om dagen. Det vil sige på en uge vil jeg tjene 125 kr. 500 kr på en måned

Side 4 ud af 6 (55 indlæg)