Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan jeg tjene penge på nettet som 13-årig

Side 1 ud af 6 (55 indlæg)
Tilmeldt 10. May 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, er en knægt på 13 år der godt kunne tænke mig at tjene penge på nettet.

Har prøvet at lave lidt hjemmeside og lidt af hvert men der er aldrig blevet til noget.

har dog denne hjemmeside www.playagame.dk

Håber i kan give mig nogle gode svar.

PS: er ikke sikker på kategorien.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal kunne tilbyde en hvis ydelse på nettet ved f.eks. at udvikle software til firmaer mm. Jeg er 16 år gammel og har allerede tjent 10.000+ på software udvikling til mindre firmaer. Er der noget specielt på nettet du er god til?

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En hurtig, nem og overskuelig måde at starte ud med at tjene penge på nettet, er helt klart på Underenplov.dk 

Der kan du tilbyde tjenester til en pris, som du selv bestemmer (max 480 kr)

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt offtopic : til niclas : jeg vil gerne lære at udvikle softwares. Kunne du ikke skrive en besked over amino til mig eftersom jeg ikke kan sende beskeder

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt at høre, at du vil tjene penge på nettet.

Der er rigtig mange ting du kan gøre, og på min hjemmeside som handler om at tjene penge på nettet, kan du helt sikkert finde noget. Derudover hvis grammatikken er i orden, kan du begynde at skrive tekster for folk.

Mvh, Casper Jensen - pengetjen.dk

Tilmeldt 10. May 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

nej, der er ikke noget specielt, men har da lavet n hel del spil

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kast dig over et lille hjemmeside projekt.. fx med affliate reklamer.. Jeg tror det er en fin måde at begynde på.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville også starte ud med et par små hjemmeside projekter, hjælp venner og bekendte så de ved du har kompetencer indenfor det område. Start med noget affiliate marketing??

Lav en lækker hjemmeside med godt indhold, vis den frem og sig efterfølgende: "Sådan en hjemmeside kan du også få - til blot xXx kroner".
Du kan så tage penge for at lave siden, webhosting, support/service og måske endda lave noget mersalg i form af relaterede produkter.

Held og lykke med det :) 

Tilmeldt 23. Jan 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, det er i hvert fald ikke for tidligt at start op. Jeg startede selv i meget ung alder med at tjene penge. Når du vil tjene penge på noget, er det også vigtigt at du kan noget. Derfor vil jeg råde dig til at kigge på dig selv - hvad er du god til, og er der andre, der vil betale for det? Det er der du har et indtjeningspotentiale.

Jeg selv har arbejdet mange år i restaurant branchen som kok ved siden af mine skole og studier. Derfor ved jeg noget om mad, og lægger mine egne opskrifter på sovs ud på nettet. F.eks. min, af venner, værdsatte whiskysauce: http://hjemmelavetsovs.dk/opskrift/whiskysauce/

Velkommen på arbejdsmarked :-)

Steen

Side 1 ud af 6 (55 indlæg)