Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino debat: Indlæg i forkert rækkefølge

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

William:

Det er åbenbart "Verschwunden gewerden geworden". Jeg har tidligere kunnet ændre det, men ikke mere, nej, nej.
Prøv at henvende dig til Amino - det er jo åbenbart en fejl, at der er ændret på din tidligere opsætning.

Tak for dit svar William!

Jeg havde lidt håbet på at dette indlæg kunne være med til at fange en af de IT-sagkyndige Amino hoveder.

Men det ser ud som om at jeg er den eneste der har det problem. :-(

Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Fra Helsingør
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 142
Fra  Williams edb Aps Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kontakter Amino, så fortæl dem lige, at det ikke hedder "This settings is only" men "These settings are only". Bærer lidt præg af sjusk.

Download WBlog - en gratis ASP.Net Blog engine. Version 2 nu frigivet.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt korrekt at nogle af de avancerede funktioner er blevet fjernet fra almindelige brugere.
Egentlig havde jeg tænkt mig at slette dem, da meget få brugere brugte dem og jeg følte at de forvirrede de nye brugere. Men så fik jeg ideen at lade Plus Brugere beholde dem, da de jo var godt igang med Amino og nok holdt ud.
Og så gør det jo heller ikke noget de/vi kan lidt mere.

Men hvorfor du har fået ændret dine indstillinger fatter jeg ikke. Har du ikke selv pillet før vi ændrede det?

De bedste hilsner

Martin

 

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Men hvorfor du har fået ændret dine indstillinger fatter jeg ikke. Har du ikke selv pillet før vi ændrede det?


Hej Martin,


Jeg har ikke været inde og pille i mine indstillinger.

Har prøvet at slette mine browserdata, samt prøvet med en anden browser, men det hjælper desværre ikke.

Kan ikke se hvordan jeg skulle ha' formået at rode rundt i det.


Med venlig hilsen,

Alexander
 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Vil også stille mig i kø og spørge om at få indstillingerne tilbage. Ser også debat indlæg i omvendt rækkefølge.

Var inde og ændre noget i sted / land og fødselsdag og kom tilbage i debatten med problemer Big Smile

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

total forvirrende med det her :( får også omvendt og trådstarter på side 2 i bunden 

Kan heller ikke se billeder/avatar

Fra Helsingør
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 142
Fra  Williams edb Aps Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Martin.

Først tak for Amino - rart med støtte til ens ideer.

Hvis I, som indlæggene i denne tråd kunne indicere, alligevel skal i gang med noget rengøring i debatopsætning, så har jeg et par forslag:

1. Lave det hele på dansk - forstår ikke helt, at noget skal være på engelsk.

2. Give mulighed for at hoppe til første ulæste indlæg i en debat.

Ad 2: Jeg har sat debatten op til at vise indlæg i naturlig rækkefølge. Typisk logger man sig så på og ser de debatter, man deltager i.

Her virker det temmelig besværligt, at man først skal bladre til sidste side og derefter ned og finde nye indlæg.

I ved jo allerede, hvilke debatter, der er nye indlæg i, såvidt jeg kan slutte, når jeg vælger "Debatter du deltager i".

Ikke et must, men real-nice-to-have.

Download WBlog - en gratis ASP.Net Blog engine. Version 2 nu frigivet.

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Friis Invest:

total forvirrende med det her :( får også omvendt og trådstarter på side 2 i bunden 

Kan heller ikke se billeder/avatar

Præcist samme symptom jeg oplever - det er virkelig irriterende!  Det kan da ikke passe at man skal betale for at kunne sortere debatten i samme rækkefølge som den er sorteret på alle andre sites.

Nu må I simpelthen lige komme ind i kampen. Det er da helt hen i vejret at forlange penge, for at vælge sorteringsrækkefølge!!

Normalt har jeg fuld forståelse for at der er forskel i de features man får, men det her  - det er bare langt ude. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Frands:
Præcist samme symptom jeg oplever - det er virkelig irriterende!  Det kan da ikke passe at man skal betale for at kunne sortere debatten i samme rækkefølge som den er sorteret på alle andre sites.

Rolig nu Frands :-)

Hvis du læser tråden kan du se at Martin fortæller det er en fejl, så mon ikke Amino Crew er igang med at lede efter fejlen og rette det?

Frands:

Nu må I simpelthen lige komme ind i kampen. Det er da helt hen i vejret at forlange penge, for at vælge sorteringsrækkefølge!!

Normalt har jeg fuld forståelse for at der er forskel i de features man får, men det her  - det er bare langt ude. 

Igen, som jeg læser Martins svar så er det ikke noget Amino er begyndt at tage penge for. I forbindelse med optimering af hastigheden (som vi alle har råbt efter) har de har fjernet en række features der ikke blev anvendt i særlig stor udstrækning. Samtidig er der så sket en fejl så nogle brugere får sorteringen lavet omvendt - men det bliver da helt sikkert rettet igen.

Stor hilsen
/Brian 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Brian skriver og jeg også skrev, så er det en fejl.
Den bliver højst sandsynligt rettet i nat.

Den engelske tekst bliver også rettet hurtigt.
Rettelserne er gået lidt for stærkt.
Det beklager jeg meget. 

De bedste hilsner

Martin


 

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)