Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke franchise i Danmark holder?

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 16-01-2006 16:06:00 Forfatter: JH DK
Altså det kan da umiddelbart godt undre mig at der ikke allerede ligger en Starbucks i alle provinsbyer i DK?????




 

Ja, det ville da passe mig mere end almindeligt godt hvis jeg havde en Starbucks ude foran min dør

 

Efter sigende er de ikke interesserede i Danmark endnu

Tilmeldt 4. Sep 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 31-08-2006 17:30:11 Forfatter: Super Woman
Dato: 16-01-2006 16:06:00 Forfatter: JH DK
Altså det kan da umiddelbart godt undre mig at der ikke allerede ligger en Starbucks i alle provinsbyer i DK?????





Ja, det ville da passe mig mere end almindeligt godt hvis jeg havde en Starbucks ude foran min dør


Efter sigende er de ikke interesserede i Danmark endnu


 

Da Københavns Lufthavn for et par måneder siden udsendte følgende pressemeddelelse: http://www.cph.dk/CPH/DK/PRESSE/Nyheder/2006/HMSHost.htm, gik spekulationerne ellers straks på om det mon var Starbucks der var på vej. Det er da også svært at se hvordan passagen "Nyt internationalt cafékoncept – et af verdens førende gourmetkaffe brands introduceres for første gang i Skandinavien." Hvilke førende internationale gourmetkaffe-brands findes ellers ikke i Skandinavien endnu??? 

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Pizza Hut er ikke en ubetinget succes. Ex har de lavet underskud i Tyskland i en årrække. I Brasilien er det nu 3. gang de prøver lykken.
Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Først omkring kaffen, så er vi kun nummer 2 i verden. Nummer 1 er Finland!

 

Omkring franchisekoncepter så er der et godt koncept, hvor franchiset er ledig i Tyskland. Det here HotelExpress som er et Norsk firma de er knyttet til rigtig mange hoteller i verden. Har hørt lidt omkring ham der har det i Danmark, og har tjener svine mange penge

 

Det kunderne køber er et medlemsskab i et år. Dette giver dig ret til at få 50% rabat på de hoteller som er tilknyttet. Se mere på dette link:

 

http://www.hotel-express-int.com/front1.asp

 

Håber du kan bruge dette til noget.

 

Mvh

 

Remy Jessen Lorenzen

Tilmeldt 6. Apr 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan tilbyde en lukrativ aftale..

Vi mangler nogle der vil sealge vores produkter i Danmark, Norge & Sverige..

Vi laver ekslusiv reklame chokolade med personaliseret tryk eller logo paa..

Vi har rigitg mange produkter og vi kan lave neasten alt hvad der maatte oensket indenfor reklame chokolde

Vores produkter er at finde her:

http://eisako.lv/dan/request_quote/

Med venlighilsen
Peter Alexander Pedersen

 

Tilmeldt 6. Apr 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo..

Vi laver stort set det samme som Chocolategraphics.
Vi tilbyder bare en hoejre kvalitet i baade chokolade inhold og inpacking...

Hvis du er intereset giv en mail paa alex.pedersen@eisako.com

Here er vores varer
http://eisako.lv/dan/request_quote/

Alex :)

Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg havde pengene på stående fod var jeg hoppet på Dunkin' Donuts kæden fra usa, hvilket er en meget meget stor og populær kæde derovre. 

Og den har potentialet til at byde på noget, som ikke allerede bliver udbudt i samme stil i Danmark, plus at hvis man valgte at sige ja tak til dette franchise vil du blive den første i Danmark. :)

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror umiddelbart ikke altid det vil være en fordel at være den første til at starte franchiset op i Danmark. Hvis du tager f.eks. Dunkin' Donuts så vil det sikkert kræve et meget større indskud. Jeg kan huske jeg engang kiggede på Crispy Cream Donuts, og der krævede de at man havde omkring 2-3 millioner for at få lov til at starte et franchise. Desuden vil franchiset muligvis ikke være så kendt på det danske marked, og siden du i starten ville være den eneste franchise tager, er det ikke sikkert de ville ofre så meget på reklamer.

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)