Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke franchise i Danmark holder?

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 21. Dec 05
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo

Du er så absolut på min "to-do liste", når jeg er klar til at tage de videre skridt (og har været det siden jeg først stiftede kendskab med Amino).
 
Det jeg ser som det største problem, er det samme som du nævner flere steder: Rekrutteringen! Vigtigste parameter i vores koncept er franchisetageren, da vi nok skal levere et grundkoncept, der virker, samt udvikling af dette.
 
Men jeg kontakter dig en dag for en indledende snak.
 
 
MVH
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 02:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Er det australian homemade chokolade konceptet du er igang med?

Det lyder meget interessant hvis det er det - jeg kiggede selv på det, men droppede det da Peter Beier chokolade har et så fast tømret brand i danmark inden for chokolade forretninger.

mvh
janus
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Næ det er Chocolate Graphics. Jeg har rettigheder til nord Europa of og har solgt licens til Danmark og en i Sverige. Se yderligere på www.chocolategraphics.dk eller på www.chocolategraphicseu.com

Vi laver chokolade med grafik på. Grafikken er ligeledes lavet af chokolade - hvid chokolade på mørk chokolade og omvendt.
 
Mange hilsner
 
Bo Zoffmann
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/19/2006 7:32:35 AM Forfatter: Bo Zoffmann

Næ det er Chocolate Graphics. Jeg har rettigheder til nord Europa of og har solgt licens til Danmark og en i Sverige. Se yderligere på www.chocolategraphics.dk eller på www.chocolategraphicseu.com

Vi laver chokolade med grafik på. Grafikken er ligeledes lavet af chokolade - hvid chokolade på mørk chokolade og omvendt.
 

Jeg har siddet og kigget lidt rundt på jeres hjemmeside og jeg kan ikke helt finde ud af hvor meget/lidt man kan købe af gangen?
Der I et alternativ til f.eks. interflora, så man kan bestille et stykke chokolade med en kærlighedserklæring på eller sælger I kkun i større mængder?
 
/Brian
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan læse derinde at man betaler et startgebyr til forberedelse af tryk på 750.- Så det henvender sig nok mest til virksomheder etc. der skal have lavet noget i større oplag.

Det kunne ellers være rigtig interessant hvis man kunne bestille et enkelt stykke som f.eks. Interflora og så sende det som en kærlighedserklæring. Men det er nok ikke teknisk muligt Prisen kunne selvfølgelig fastsættes derefter.
 
 
Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg en dag skulle starte en franchise restaurant i DK (det skal jeg dog ikke) er der ingen andre end Taco Bell jeg ville starte. Jeg boede en årrække i USA og spiste en del på TB. De fleste amerikanere mente det var Taco Hell,- men kæden har success,- og samtlige danske besøgende mente også det var godt.

Taco Bell har ca 5 forskellige flasker med kødsovs, dressing, tomat og salat. Det kombinerer de så på et utal af måder og laver de ca 5x4x3x2x1 = 60 forskellige retter på. Well, noget i den stil i hvert tilfælde.
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis det skal være en fastfood franchise - skal du helt sikkert finde en der sælger fedtfattig og sund fastfood... Det er noget der sælger...tiderne er heldigvis igang med at skifte, så det ikke er antallet af kalorier der afgører hvor høj din opsætning er... Men antallet af kalorier der ikke er...
Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

I Januar 2006 nummeret af Entrepreneur er der en Top 500 liste af Franchises. Den angiver bla. om de søger internationale franchisees, hvad royalty er, hvad nødvendig startkapital er, hvor udbredt den er, kontakt info etc.

 
Den dækker alle brancher, inklusive restauranter og må være guld værd for en potentiel ny franchisetager.
Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
ja 1900 koncepter er meget men man skal nok også lige huske på at det amerikanske marked tæller 300millioner mennesker som jo må siges at være noget mere end det danske
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi mangler da en hagendasz  (lidt i tvivl om stavemåde)
Side 4 ud af 5 (48 indlæg)