Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop på 2min og 7sek ;)

Side 9 ud af 9 (85 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Købsstaden.dk

Jeres koncept er ikke mindre end fantastisk!

Det er Mintoo med meget mere power! Det skal bare brandes, brandes, brandes og brandes lidt mere!!

Jeg kunne godt overveje at få en lille shop inde hos jer! Hvis det kun er 299 om måneden, hvad kan det så skade IKKE at prøve.

Er der nogen bindinger mm.?

Venlig hilsen Richard 

Ps. Engang imellem må man innovere sig selv og sin tankegang.. Hvis man vil udforske nye muligheder ser jeg Købsstaden.dk som en rigtig god idé!

På mange måder minder i meget om BillysBilling.dk - simpel, let og ligetil!

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte lige at skrive at det kunne være fedt at se en video der viser Købstaden HELT indefra. Altså hvordan back-end ser ud, hvordan man tilføjer produkter, tilføjer info osv.

Tilmeldt 12. Apr 12
Indlæg ialt: 40
Fra  Købstaden ApS Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Richard,

Tak for din ros! Der er gratis oprettelse og ellers bare 3 måneders opsigelse. Du kan kvit og frit oprette og sætte din shop op. Din betaling begynder først når du er klar. Og bare rolig, det bliver meget snart brandet igennem.

Lars, den video du efterspørger kommer snart ;)

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis i finder ud af at i laver det sådan at jeres "butikkers" pakker ligger på et lager (f.eks hele københavn på ét lager) så kan vi måske finde ud af noget med levering :) Vi kan selvfølgelig også snakke om at det udelukkende er jeres varer der er på bilen

Tilmeldt 12. Apr 12
Indlæg ialt: 40
Fra  Købstaden ApS Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevinff,

Hvis du har forslag til en fragtløsning må du meget gerne skrive mig en pm. Jeg vil meget gerne høre hvad du kan tilbyde.

God weekend

Side 9 ud af 9 (85 indlæg)