Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop på 2min og 7sek ;)

Side 8 ud af 9 (85 indlæg)
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Diskutere vi samme tråd?

Tag diskussionen i en anden tråd, og husk på at det her er oprettet i "Jeg har et godt tilbud til dig!". Respekter trådstarterens formål med indlægget, samt Amino´s regler.

Start jeres egen diskussion i en ny tråd om nødvendigt.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja nu skal jeg lige have pudset brillerne - står butikken selv for afregning af Adwords, så er der ingen ide i det. Men ligger det i den månedlige fee, så ser jeg stadig gode muligheder idet - og især for en fysisk butik der ikke skal bruge penge på en webshop, dem får du ikke mange af til 299,- om måneden.

Jeg lever ikke af min webshop, og har ikke verdens største budget. Oven i købet, skiftede jeg kurs under finanskrisen, og har idag ikke de kendte mærker jeg havde før. Det gør selvfølgelig at det er sværere at få folk ind på specifikke mærkevare søgninger. I den forbindelse har Miinto været rigtig god for mig, for der finder kunderne mine varer selvom de måske ledte efter et andet mærke, og lige "falder" over nogle af mine samtidig.

Finkena

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Citat fra købstaden.dk:

"Vi markedsfører Købstaden udadtil og tilbyder de butikker der har lyst, at vi administrerer deres Adwords budget."

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kan man jo håbe på at de kunder der på den ene eller anden måde kommer ind på siden / ind i shopping centret, får lyst til at kigge ind i ens egen butik

Finkena

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal der da holdes øje med - ser nogle gode muligheder for nystarter og små niche produktgrupper hvor shopejer gerne vil afprøve nogle muligheder uden de store etableringsomkostninger...

Tilmeldt 12. Apr 12
Indlæg ialt: 40
Fra  Købstaden ApS Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lad mig lige afslutte diskussionen om fragt. Vi samler danske forretninger til et stærkt ståsted på nettet, men fysisk vil de stadig være spredt. Hvad vi kan gøre er at tilbyde vores kunder er en grundig guide i fragtløsninger eller plads på et af vores pluk og pak lagerhoteller gennem vores partnere, der rummer en masse fordele og tilmed er billige (kontakt for konkrete priser). Vi håber selvfølgelig med tiden at flere og flere ser fordelen i dette.

Vi arbejder også på en samlet fragtløsninger for alle centrets butikker og er jævnligt i dialog med GLS og Post Danmark om dette, men det er en working progress og afhænger desværre ikke kun af os. Når nu vi driver diskussionen her på Amino, så tillad mig citere Thorborg:

”Post Danmark er alt for dyr. Danske butikker lider under alt for høje fragtpriser. Det er billigere at sende varen fra Tyskland til Danmark end fra Bagsværd til Lyngby. Det må man gøre noget ved politisk. Det er et gigantisk problem, ikke kun for e-købmænd, men for hele Danmark, fordi en stor del af alle former for indkøb vil ske via andre lande. Dertil får vi miljømæssigt et problem, fordi flere varer vil blive sendt langvejs fra. Vi vil miste enormt mange penge på dette”

Fragt er en essentiel del af vores koncept og succesfulde danske netbutikker har ofte det til fældes, at de tilbyder gode eller endda gratis fragtpriser. Vi har valgt at kunden og butikken mødes på midten. Vi kører derfor med en fast fragtpris pr. butik på 25 kr. Kort sagt betyder det, at hvis du bliver en del af Købstaden så får du 25 kr. ind i fragt pr. person, der handler i din butik. Alternative forslag er meget velkomne, men så skriv mig en pm, så tager vi en snak om det.

Når det så er sagt vil jeg også gerne lige slå fast at det absolut ikke går dårligt for miinto og at e-handels succes handler om så meget mere end fragt.  Erfaringen viser, at det er langt lettere for centralt styrede kæder at gennemføre stærke tiltag. Vi forhandler på alle vores butikkers vegne og opnår en masse fordele herved. Det er bl.a. derfor vi kan tilbyde gratis Nets aftale. Måske jeg skal være lidt mere konkret og forklare hvad man egentligt får for de 299: 

-       Webshop på vores e-commerce platform

-       Nets godkendelse (stor kortholderaftale)

-       DIBS payment gateway

-       Markant markedsføring af centret

-       Styring af butikkens AdWords. Hver butik får 1250kr i startbonus

-       Søgemaskineoptimering

-       Stærke tilbud på anden markedsføring f.eks. busreklamer etc.

-       Konstant monitorering og optimering gennem A/B tests, heatmapping mm.

-       Generel hjælp og vejledning i e-handel

 

En del af de 299 går derfor til markedsføring, men der er grænser for hvad man kan gøre for 299, så man må regne med at markedsføring af egen butik er delvist på egen regning. Men vores eksperter hjælper med optimal udbytte heraf.  

Som Rune så fint siger det, er det blot et tilbud vi giver danske forhandlere. Hvis man kan gøre det bedre på egen hånd er det selvfølgelig helt i orden. Vi ved blot hvor meget arbejde det kræver at drive en succesfuld webshop og vi er overbeviste om at vi står stærkere sammen. Vi ved også at de fleste der drømmer om at succes på nettet ikke drømmer om al det arbejde og al den viden det kræver for succes. Succes på nettet kommer bestemt ikke af sig selv. 

Vi forstår også at internettet dagligt byder på nye tilbud og koncepter og forstår udmærket at et nyt koncept som dette bliver mødt med skepsis for nogle. For de interesserede ser vi frem til at gå ind i et fremtidig godt samarbejde og for skeptikerne glæder vi os til forhåbentligt at kunne overbevise jer hurtigst muligt ;)

 

God mandag 

Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man nu har planer om at starte en webshop op - er dette så stadig en mulighed

Tilmeldt 12. Apr 12
Indlæg ialt: 40
Fra  Købstaden ApS Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er det bestemt imfashion. Gå ind og meld dig på, på vores hjemmeside og skriv lidt om dine tanker, så tager vi den derfra.

Tilmeldt 12. Apr 12
Indlæg ialt: 40
Fra  Købstaden ApS Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen Amino'er

Imens vi venter på at få lagt sidste hånd på værket, har vi lavet en lille video, hvor vi viser hvordan et par forskellige Købstadenshops ser ud. God fornøjelse :)

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Købstaden.dk:

Hej igen Amino'er

Imens vi venter på at få lagt sidste hånd på værket, har vi lavet en lille video, hvor vi viser hvordan et par forskellige Købstadenshops ser ud. God fornøjelse :

Fed video. Den giver et godt billede af hvordan det ser ud, inde bag siden :)

Side 8 ud af 9 (85 indlæg)