Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop på 2min og 7sek ;)

Side 6 ud af 9 (85 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hejsa,

Skal lige forstå det (er blond) - er konceptet som på www.miinto.dk?

Finkena

Fra Odense
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 146
Fra  Freelancer Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej

Tænk på det som et shopping center på nettet hvor du kan få en butik for et beløb om måneden

Lidt ligesom at leje en butik i f.eks Fields, du bestemmer selv vareudvalg og hvad du vil sælge

Og folk kan samtidig med din shoppe i alle andres butikker også :)

Ville anbefale du så videoen på siden den er meget informativ :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Staffan,

Ved du hvad Miinto er? For det er nøjagtig det samme. Jeg er selv på Miinto og er yderst tilfreds, så er det samme koncept - har set videoen - så er det interessant for mig.

Finkena

Fra Odense
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 146
Fra  Freelancer Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hm jaa jeg kan jeg da godt se

Men tror det her bliver mere inddelt i butikker end at alle varer florerer sammen :)

Synes selv på miinto at det var svært at finde de individuelle butikker :)

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive :) ALT for fedt det der styre for vildt.
Glæder mig til at skulle følge og se det udvikle sig

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 12. Apr 12
Indlæg ialt: 40
Fra  Købstaden ApS Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de pæne ord Staffan! Du har helt ret. Vores forretning og miinto ligner meget hinanden, men vi sætter mere fokus på butikkerne. Vi ved hvor meget det betyder for vores butikkens identitet. Nogle af dem er forretninger der har eksisteret lang tid før internettet, med så meget historie og personlighed. 

Teknisk er vores betalingsløsning også anderledes, da de modtager alle betalinger og deler pengene ud, hvor vores forhandlere modtager pengene direkte. Det højner sikkerheden og mindsker vores administration og giver os besparelser som vi kan give direkte videre til forhandlerne.

Intet ondt ord om miinto dog, der har skabt en flot forretning.

Også tak til dig Thomas. Vi elsker ros ;)

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay, på den måde.. Jamen send mig gerne noget materiale hvis i har - jeg er frisk på sådan et tiltag.
Evt luxstore@luxstore.dk

Finkena

Tilmeldt 12. Apr 12
Indlæg ialt: 40
Fra  Købstaden ApS Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Finkena kan jeg få dig til at skrive dig på via vores hjemmeside? Så kommer du på en liste der gør fremtidig dialog lidt lettere for os.

God weekend

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Done :)

Finkena

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Købstaden.dk:

Lad mig først gøre det klart at betalingerne ikke går igennem os. I stedet vil en bestilling af 4 varer fra 4 forskellige forhandlere splittes op og blive til 4 bestillinger der alle autoriseres seperat ved accept af deres ordrer. Systemet er udviklet til os af DIBS.

Nets (eller andre) tilbyder nemlig ikke som du siger en såkaldt supermerchant aftale der vil dække flere forhandlere, af sikkerhedsmæssige årsager. 

Så alle butikker er selvstændige enheder samlet under ét tag - igen ligesom i et fysisk shoppingcenter. Håber det giver mening. Hvis ikke det er specificeret nok må jeg få vores CTO til at skære det ud i pap - min tekniske viden har begrænset rækkevidde.

Men hvad så med fragten? Hvis varerne skal sendes fra 4 forskellige butikker til kunden, så forsvinder fordelen jo, hvis alle varerne ik ligger på et centralt lagerhotel ala Amazon? For så vil der blive 4 x porto? Hvis ik, skal butikkerne så tabe penge på forsendelsen?

Selve grundideen er smart, men hvis ovenstående er tilfældet, så tror jeg konceptet ligesom Miinto går svære tider i møde, da man ik kan opnå en effektiv pakke- og forsendelsesdel... Med mindre det gøres som på Ebay, hvor alt er delt op i seperate shops, og kunden gøres tydeligt opmærksom på dette. Men så bliver konkurrenten pludselig Ebay...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 6 ud af 9 (85 indlæg)