Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SKAL - SKAL IKKE ????

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 10. May 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejza alle herinde..  Er helt ny herinde, så har prøvet at surfe en del rundt idag...  Jeg har længe gået med drømme om at blive min egen chef, da min skulder ikke længere tillader mig at ta hvilken som helst arbejde.. Jeg vil gerne starte en fysisk butik til at begynde med og senere netbutik. Det er at sætte navn på mange forskellige baby/børneting, såsom sutter-sutteflasker-tandbørster-krus-drikkedunke-madpakker, hagesmækker-badekåber-sengetøj-undertøj o.s.v.. Men jeg aner ikke hvor jeg skal begynde og hvor jeg slutter??? Hvad skal man bruge for at starte op, nogen der ved noget, så gi endelig lyd Smile Jeg ved at jeg skal bruge en YAG laser til sutterne.. Men hvor finder man tingene man skal bruge til det???? Og tror i på at sådan en fysisk butik ville kunne gå rundt ???

Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Placering af butikken vil vaere afgoerende for om det kommer til at gaa rundt, og placering koster.

Traditionelt er boernetoejsbutikker risky buissness. Alt for tit bliver vareudbuddet sammensat efter hvad indehaveren godt kan lide og har lyst til at have omkring sig, og ikke efter hvad markedet efterspoerger. Saa hvis du skal i banken og laane penge, skal du have en god plan med, som viser at du har foeling med markedet.

Held og lykke med projektet.

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville bestemt udelukkende gå efter at gøre det til en webshop. Hvad skal kunderne lave i butikken? Hvis de skal kunne komme med deres egne produkter, som du skal trykke/printe på, gi'r det mening med en fysisk butik - ellers ikke.

Jeg ville starte med at få dine tanker ned i en "lille virksomhedsplan". Ikke noget stort og fancy, men dine tanker og ideer sat på listeform. Dernæst ville jeg indkalde 5-8 mødre (for det er målgruppen - kvinder på barsel) og bede dem komme med deres bud på dine ideer og registrere alle deres input. For det er dem, der køber og det er dem, der ved, hvordan det skal være, hvis det skal være.

Held og lykke med det. Kan ikke byde ind med viden omkring det tekniske... desværre.

Tilmeldt 10. May 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tk for svaret, ja jeg tænker lidt at kunderne "måske" også selv kunne komme med ting, de vil ha trykt på, men man kan jo stadig lave sutteflasker og div andre ting med tekst på, f.eks " Guldklumpen" "Fars Pige" osv, til at have stående i butikken.. Jeg tænker lidt at måske starte op herhjemme først, da jeg har pladsen, men vil man kunne trække kunderne hertil.. Bor midt imellem to store byer, 10 km fra den ene og 20 km fra den anden.. Men super ide med at indkalde målgruppen, det vil jeg gøre Smile

Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville ogsaa starte med en internetbutik og derfra oparbejde en kundekreds. Det gode ved den er jo at der hele tiden kommer nye til, og de er paa barsel. Saa er dit showroom "babyvenligt" kan du nok lokke nogle ud paa landet. Nogle der goer det godt er www.blingding.dk 

Fra Rødovre
Tilmeldt 3. Dec 11
Indlæg ialt: 176
Fra  SnakWEB Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg må nok tilslutte mig de andres svar omkring at starte ud som intermetløsning, det vil ud fra min optik være langt mindre risikabelt økonomisk. 

Men jeg er ikke ekspert :-)

Held og lykke med ideen.

TVvalg.dk - Din guide til billige TV PAKKER

Tilmeldt 10. May 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det kan i ha helt ret i :) . Det er nu nok den bedste løsning at starte med netbutik og så oparbejde en kundekreds, og så have et showroom med mine ting herhjemme.. Og som du siger "babyvenlig", ja det skal den være :)

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så må du endelig sige til, hvis du skal have et bud på en sådan webshop og logo osv :)

Så finder vi dig en god opstartspris.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes det lyder som en rigtig god ide men at starte butik op vil jeg fraråde dig, du har trods alt kun de kunder der bor i omegnen.
nettet har du 2.9 potientielle kvindelige kunder og de er så meget nemmere at få fat i via en Webshop.

Brug dit hjem som lager, begræns udgifterne ved at investere i en Webshop som kan fåes til 9 kr. Mdr, i en butik koster det nemt 10.000 med leje, strøm osv. Store start udgifter til inventar, man skal stå i butikken 9 - 18 hver dag...

Nej du Webshop det vejen frem :) der det os nemmere at styre sine arbejdstider og få kunder i butikken.

Hvis du har brug for hjælp til dit projekt vil jeg gerne hjælpe dig da jeg selv har erfaring af opstart af webbutik, forretnigsplan, budget lægning og ikke mindst at designe webshops og markedsføring online.

Mvh Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

2.9 millioner kvinder sku der stå :)

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)