Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjææælp!! vedr opstart af ny dating hjemmeside i Ægypten

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Hvorfor det? Dating.dk er da heller ikke på andre sprog end på dansk?

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fordi muslimer ikke kun og udelukkende gifter sig inden for landets grænser. Derudover er der rigtig mange, der gør sig på pågældende sprog.

Men det var blot et forslag... take it or leave it.

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Sander pennerup:
der findes ikke copyrigt i ægypten

Egypten (sådan skal det staves..Geeked) har da fuldt ud copyright. Jeg ved af erfaring, at de er med i Bern (eller Berner) konventionen, som sikrer ophavsret på tværs af alle lande....  SÅ der tager du meget fejl.   At så domstolene internt i Egypten måske ser anderledes på det er en anden sag.

Er din indtjening så stor til at du farer så provokerende frem over for Dating.dk, og så at dit navn kan googles i fremtiden, hvor moralen kommer frem. Skulle det gå galt i fremtiden og du skal være ny lønmodtager, så har du brændt nallerne nu.

mvh.

michael

Fra Sandved
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 123
Fra  TerkeLit v/ Terkel Hansen Profilmetal A/S Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok lige få ændret den side der, inden Dating.dk / Freeway kommer efter dig for logo plagiat m.v... 

TerkeLit.dk - Billig Websider, Webshop og Blogs

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

Sander pennerup:

Tror næppe der er nogen der finder ud af at det er datings logo når det er helt i ægypten ;-)

90 mill. indbyggere og der findes ingen dating/giftemål hjemmeside.. Jeg skal bare have 1 % betalende kunder hehe.

Nu er folk fra egypten generelt ikke dummere end andre folks børn, men ligesom i andre muslimske lande, så er dating og lignende ikke noget man praktiserer i almindelighed og slet ikke med offentlig anerkendelse af at man offentligt træder frem og siger man er villig til at bedrive "hor" som muslimsk pige/kvinde.

Og med din indstilling omkring rettigheder, eller din "vens" indstilling, så kunne man også godt tro at dig eller din ven lader hånt om reglerne i landets lovgivning, hvorfor du/I kan risikere ubehagelige overraskelser, ud over en lukning for adgangen til sitet.

Men med hensyn til designet, så kommer I ingen vegne, og heller ikke med holdningen til at holde det til arabisk alene.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Kikker man på siden så ser man att nogle brugere har samme fotos.

Er der tale om fakeprofiler?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sander pennerup:
Kan I mon hjælpe med, at komme med ris/ros vedr. denne nye hjemmeside jeg er ved, at lave i Ægypten?

Hej Sander.

Når du nu beder om "hjælp" samt ris og ros, ville det være klædeligt du også hørte efter. Flere har nævnt før jeg at det er usmageligt samt dårlig stil, for slet ikke at nævne ulovligt plagiere på Datings logo, stil osv.

Skal du til at tjene boksen på et site, eller for den sags skyld bare lave et site bør du kunne komme op med egne idéer og ikke nasse på andres koncept og udvikling.

Vissevasse snupper vi da alle en hæl her samt en tå der, men ligefrem gøre det så åbenlyst som du er dels "tyveri-agtigt" dels kan du regne med en sag på halsen inden længe fra Freeway som nok ikke syntes det er sjovt se deres gennemarbejde succes blive kopieret.

Ikke nok med det, viser du dårlig moral og skræmmer eventuelle fremtidige partnere væk, idet de (jeg ville) vil tænke de ikke kunne stole på dig og du løb med alle idéerne senere hen når succesen var i hus.

Sander, vær en mand og indse du har gjort en fejl - ret op på det og få lavet et nyt design, koster sgu da ikke alverden. Så vil folk have respekt for dig og du kan komme med god samvittighed i TVA når de skal fortælle om han danskeren der åbnede et dating bureau i Egypten og tjente 100 mill.

Skynd dig inden Freeway kommer efter dig, de har sikkert din sag liggende på deres bord mandag morgen og inden kl er 10 har deres advokat det også.

Mvh

HH

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Må indrømme, at jeg nok ville gå lidt mere stille med dørene, hvis jeg skulle på kant med loven på den måde. :) 

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Føns:

Må indrømme, at jeg nok ville gå lidt mere stille med dørene, hvis jeg skulle på kant med loven på den måde. :) 

Den ligger på Comon, som har forsøgt at kontakte freeway. Så mon ikke de er igang med at sætte kanonerne på plads ;)

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Til de fleste, der mener, at jeg skulle være personen bag siden så er jeg altså ikke det.

Jeg fandt siden tilfældigt, som man finder så mange andre sider på nettet.

Ud fra dette spurgte jeg om hvad aminoer her inde mente om siden (ris/ros).

Sjovt, at se hvordan ting kan gå i selvspind over ingen ting. Er, der slet ingen, der har overvejet, at personen bag et indlæg evt. enten kan være fake el. blot udgive sig for, at være noget de ikke er????

Det virker ikke sådan. Alt bliver taget for gode varer. Jeg har skrevet, som om jeg stod bag pga. jeg ville få en reaktion frem vedr. (hvor går grænsen mellem kopi/inspiration). Og straks antager x-antal personer, at jeg må være hjemmeside stifter hehehehe..

Jeg undrer mig over, at der slet ingen er, der kan se, at siden ikke engang er færdigudviklet. Det er pt. en skabelon. En skabelon, der bliver udviklet på.

Til de af jer, der mener, at siden er en kopi el. lign. Så glæder det mig, at det bliver sagt. For det gør, at jeg kan spørge om det jeg egentlig ville spørge om:

Hvor går grænsen mellem kopiering og inspiration??? Så vidt jeg husker var der da en McJørgen el. lign. (pølsemand), der i tidernes morgen vandt over McDoalds pga. ikke kun McDonalds må hedde MC.

Såfremt I mener, at det er kopiering, har dating.dk så patent i hele verden på et logo der ser ud som et hjerte???? Har de også patent på en blå baggrund?

Hvis det er sandt så bør der jo dagligt være indehavere af hjemmesider, der anklager hinanden for, at have stjålet fra hinanden blot fordi den ene part mener en andens side minder lidt om den andens.

Mvh. Sander

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)