Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler en dygtig revisor

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Overvejer at købe en tandlægeklinik i København da jeg er en tandlæge. Mangler en revisor som kender lidt til tandlæge branche...kender I nogle der er dygtige?


Fik tilbudt fra
Price Waterhouse og de vil have 12500 kr. inkl. moms for:

Udarbejdelse af driftsbudget for klinikkens første driftsår inkl. estimat af rådighedsbeløb med baggrund i udbudsmateriale


  • Vurdering af købspris og klinikkens indtjening
  • Valg af driftsform - personlig virksomhed eller selskab
  • Formidling af kontakt til pengeinstitut med henblik på finansiering af køb og driftskredit
  • Afholdelse af møde med potentiel køber på mitt kontor med gennemgang af driftsbudget, valg af driftsform samt drøftelse af det videre forløb mv.


Ovenstående tilbud omfatter ikke anden rådgivning, herunder deltagelse i forhandlinger med sælger og mægler, møde med pengeinstitut samt eventuelle yderligere møder og korrespondance med køber mv., der faktureres i henhold til medgået tid.

Så fik jeg tilbudt fra en anden revisor der vil have 800 kr. + moms i timen for at hjælpe mig! Er det dyrt?



Hvad skal jeg gøre??? Hvor mange penge skal jeg bruge på det? Kan man trække det udgifter fra, bagefter(efter jeg har købt klinikken)?

Tak

 
 

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ville ringe rundt til minimum fem og få tilbud - og bare være ærlig, at du naturligvis søger det bedste tilbud. Personligt er jeg mest til en fast pris... for det med timepris... man aner jo egentlig ikke hvor længe de skal bruge på det og det kan hurtigt løbe op.

 

Jeg kender selv en revisor, men jeg fik bedre tilbud da jeg ringede til flere - så det er ikke altid at den man kender er billigst :)