Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate koder

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg vil lige høre, om der er nogen, som ved, hvordan man laver sine egne affiliate koder, og hvordan man herefter sporer dem?

Det hele skal handle om, at jeg og et par venner gerne vil starte en hjemmeside med affiliate bannere/ alm. tekst links. Derfor vil vi gerne være i stand til, hvis vi skal kontakte nogle virksomheder, at tilbyde dem at lave dem en affiliate kode, så de er i stand til at se, hvor mange besøgende de får fra os, samtidig med at de også kan se, hvor meget de får solgt. Vi vil selvfølgelig også gerne selv kunne følge med i, hvor meget der bliver omsat.

Håber der kommer nogle gode svar og på forhånd tak. :)

www.dobbeltmode.dk - Mode til kvinder og mænd

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

:: HDMI kabel ::

Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det hurtige svar.

Men hvad så når det omhandler en konto? Det vil sige, hvis begge parter skal kunne holde øje med indkomsten?

www.dobbeltmode.dk - Mode til kvinder og mænd

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skal du have opbygget et system til at håndtere dette.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil helt klart anbefale dig at tilmelde dig nogle affiliate netværk i stedet for... det er meget nemmere og netværkene kan det du søger. Det er helt sikkert det værd ;-)

Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker igen for de hurtige svar, dejligt at vide, der er nogle, som vil hjælpe :)

Hjemmesiden skal mest af alt omhandle udlejning af diverse ting, fra sommerhuse til kostumer. Derfor skal det helst ikke være ting, der direkte bliver solgt, men derimod udlejet fra et firma. De fleste affiliate netværker tilbyder vel mest af alt ting, der kan sælges og ikke udlejes, eller tager jeg felj?

www.dobbeltmode.dk - Mode til kvinder og mænd

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

bimmer47:
De fleste affiliate netværker tilbyder vel mest af alt ting, der kan sælges og ikke udlejes, eller tager jeg felj?

At tracke udlejning salg foregår på samme måde og der er derfor mange affiliatenetværk der både har f.eks. biludlejningsfirmaer og sommerhusudlejningsfirmaer som kunder. Men du har ret i at affiliatenetværk har flest kampagner med salg end med udlejning, men det er fordi der er flere transaktioner der involverer salg end udlejning.

Jeg vil også stærkt anbefale, at du starter med at benytte dig af andre affiliatenetværk, end at prøve at starte dit eget - ihvertfald lige nu, hvor det ikke lader til, at du har den store erfaring med det.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)