Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

EOVENDO.COM - er der nogen af jer, som har prøvet det?

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 05:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der virkelig nogle mennesker der gider se reklamefilm? Det sq da spild af tid.

Tror ikke det koncept holder i et år, men held og lykke med det.

Mvh
Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Rasmussen:
Er der virkelig nogle mennesker der gider se reklamefilm? Det sq da spild af tid.

Tror ikke det koncept holder i et år, men held og lykke med det.

Mvh
Frank

Jeg synes nu, at det er ganske godt... Altså at vise deres affiliatereklamer og tjene 15 kr. pr. tilmelding... Skal også lige have mine affiliate-links skiftet ud :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm hvis jeg kigger på det som annoncør må jeg indrømme at jeg er meget skeptisk. De sommer har tid til at kigge reklamer er det den rigtige målgruppe. Vil de have råd til at købe mine produkter? Er de i det hele taget interesseret?

Tilmeldt 11. Jan 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Forbrugerservice:

Jeg har været med siden starten i maj. Det har givet mellem 10 og 20 kr om måneden indtil videre. Derudover er der i december et gavekort på 50 kr. til Jysk, hvis man ser over 18 reklamer denne måned. Og så får man løbende lodder til forskellige "lotterier". Godt eller skidt eller iigegyldigt, døm selv!

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tilmeldte mig forleden for at se hvad det var. Hver anden reklame er for Jysk, hvilket er meget logisk, når de har penge i foretagenet. Ved at se 2 reklamer fik jeg desuden et gavekort på 50 kr. til Jysk.

Vil jeg bruge det fremadrettet? Nej, det er livet for kort til. Vil andre bruge det? Ja. Der skal nok komme masser af brugere, ligesom der er masser af brugere til pointsites. Problemet er mere at gøre det interessant for annoncørerne, for der er ikke meget værdi i brugere, der kun ser reklamer fordi de bliver betalt for det.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Jeg tilmeldte mig forleden for at se hvad det var. Hver anden reklame er for Jysk, hvilket er meget logisk, når de har penge i foretagenet. Ved at se 2 reklamer fik jeg desuden et gavekort på 50 kr. til Jysk.

Vil jeg bruge det fremadrettet? Nej, det er livet for kort til. Vil andre bruge det? Ja. Der skal nok komme masser af brugere, ligesom der er masser af brugere til pointsites. Problemet er mere at gøre det interessant for annoncørerne, for der er ikke meget værdi i brugere, der kun ser reklamer fordi de bliver betalt for det.

Jeg er delvist enig. Jeg tror faktisk at grundene til at folk ikke følger med er flere:

1. De bliver betalt ret elendigt (Jeg prøvede det selv, men nåede kun lige over de 10 kroner som automatisk blev doneret, da jeg fandt ud af at jeg sku kan tjene 100.000 gange mere som tekstforfatter)

2. Der er for få reklamer og dem som der er, har man enten set på tv eller også er de bare irrelevante (Og man bliver nødt til at acceptere alle reklamer, hvis man vil tjene noget som helst)

3. Efter 2-3 dage, så har man set den samme reklame aaaallt for mange gange og det er til trods for, at man kun bliver betalt 25 øre for det...

Konklusion: Jeg er glad for, at referere brugere til Eovendo, da det mildest talt er en guldgrube, men jeg synes det er at pisse på folk, at de giver mig, hvad de giver en bruger på 1 måned, hvis han er rimeligt aktiv. (Og jeg gætter på, at 8/10 stopper efter første eller anden dag...)

-Mener dog, at de har sat provisionen ned i det mindste...

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Fra  PlejeProdukter.dk Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilmelde mig lige i starten, mest af alt for at se om det var et helt nyt koncept. Men egentlig er dette set før.. I andre indpakninger. Der findes rigeligt med reklamer alle steder, så ideen med at betale folk for at se netop sin reklame er da en god tanke set fra en annoncør.

Når det så er sagt, så skal der handling bag - det skal være sådan at man skal kunne se reklamer i uendelighed hvis man vil bruge sit liv på det. Det skal ikke være sådan at man kun kan skrabe 50 øre på en dag.

I fik en God start, men det er som om at luften er gået af ballonen.

Håber det går bedre for konceptet fremadrettet.

Et spænende aspekt kunne være at tilføje henvisningsbetaling (altså betaling for de reklamer ens henviste ser) .... Det var godt nok det at smartsms kom i kontant med og derefter lukkede ned fordi de ikke kunne hamle op med den negative omtale.

Hvis jeg også lige skal kommenterer på teknologien så fungerer programmet upåklageligt her. Kunne også se at App til specielt ipad og tablet kunne være en god tilføjelse.



Med Venlig Hilsen | Kasper Hvid Voldstedlund | Plejeprodukter.dk | Aloe Vera Drik fra LR på Plejeprodukter.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

qasper:
Når det så er sagt, så skal der handling bag - det skal være sådan at man skal kunne se reklamer i uendelighed hvis man vil bruge sit liv på det. Det skal ikke være sådan at man kun kan skrabe 50 øre på en dag

Nu er det jo ikke just fordi at Eovendo, som virksomhed har uendelig kapital (eller for dens sags skyld nogen anden virksomhed), og de bliver formentligt også kun betalt et vist beløb pr. reklame de får deres brugere til at se, og herfor ville det ikke være reelt eller rentabelt at lave en stream af reklamer, der kunne ses uendeligt. Derudover ville det også åbne op for en lang række muligheder fra tredjepartsprogrammer etc at udnytte systemet. 

Bottomline.. Det bliver højst sandsynligt aldrig realiseret dit ønske.
- Dog kunne man håbe på at udbudet af forskellige reklamer man kunne se steg til mere end max 3. pr. dag, men det kræver jo selvfølgelig også at der er flere annoncører der tilmelder sig under Eovendos faner.

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Fra  PlejeProdukter.dk Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus det var nu et større udbud jeg mente da jeg skrev "uendeligt" (Det afhænger vel "bare" af hvor mange annoncører man kan få med på ideen) jeg er sikker på at der er flere virksomheder i danmark end jeg kan nå at se reklamer for dem alle på 1 år.

Uendelig kapital er vel heller ikke nødvendig, når det er annoncørerne der betaler gildet.

Med Venlig Hilsen | Kasper Hvid Voldstedlund | Plejeprodukter.dk | Aloe Vera Drik fra LR på Plejeprodukter.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Eovendo fungerer rigtig godt, ingen spam, ingen tvang... Super godt hvis du vil tjene nogle småpenge som du evt kan bruge inde på humblebundle.com hvor du kan købe mange spil på en gang til cirka 5 kroner.

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)