Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

EOVENDO.COM - er der nogen af jer, som har prøvet det?

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 26. May 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

lurede lidt på hvad hulen jeres program skal inde i mine internet instillinger, cookies, history mv under installationen (installerede det for at se hvad det er, men hurra for at løbe det i en sandbox først) http://img88.imageshack.us/img88/9779/eovendo.jpg

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Litvan,

De registreringsindstillinger som der "ændres" i er gjort af Microsoft WinInet API, som Eovendo benytter til sin download service. Selve registreringerne er noget som bliver tilføjet af Microsoft WinInet API og bliver brugt af Eovendo for at finde den bedste mulige måde at hente reklamerne ned på din PC afhængig af din internet forbindelse, indstillinger, firewall m.m. Eovendo foretager ikke ændringer i disse keys, men WinInet API kan foretage ændringer, da det har fuldt adgang til registreringsdatabasen, ligesom det vil gøre ved andre programmer som benytter WinInet API.

Jeg håber det var svar nok på din kommentar.

Tænk hvis man blev betalt for at se og bedømme reklamer? Se Eovendo.com

Tilmeldt 26. May 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :
takker... så slipper jeg selv for at grave... :) men ja.. som andre har nævnt så.. er det måske lige på den lave side mht "rewards", men ok.. baby steps i starten :) dog kører bla cint med lidt højere rewards (2-16kr pr spørgeskema m tilhørende reklamer)
Fra København Ø
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 39
Fra  Transport Eksperten Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

mobil version mangler !!

www.transporteksperten.dk 

www.Eliteclean.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg faldt over konceptet på aftenshowet hvor lars larsen fortalte om det..

Jeg ville personligt aldrig som privat person spilde min tid på det da det er en forfærdelig timeløn! :-) Men omvendt ved vi jo der findes lignende koncepter(fx pointshop.dk) og der er folk villige til at tilmelde, købe osv. for at få gaver...

Som annoncør er det sikkert fornuftigt :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Majlund:

mobil version mangler !!

Hej Mads,

Vi arbejder på sagen, men PC og Mac versionen skal op og køre først.

Derefter har vi selvfølgelig stor interesse i at komme ud på mobile platforme hurtigst muligt.

Tænk hvis man blev betalt for at se og bedømme reklamer? Se Eovendo.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Hjerrild:

Jeg ville personligt aldrig som privat person spilde min tid på det da det er en forfærdelig timeløn! :-) Men omvendt ved vi jo der findes lignende koncepter(fx pointshop.dk) og der er folk villige til at tilmelde, købe osv. for at få gaver...

Hej Kristoffer,

Nu skal Eovendo ikke sammenlignes med en løn, da det på ingen måde er sammenlignelig.

De penge du kan tjene ved at se reklamefilm på Eovendo, er en belønning til de personer, som gerne vil se og vurdere reklamefilm, og give deres vurdering og meninger tilbage til annoncøren. Eovendo er ikke nogen arbejdsgiver og betaler derfor heller ikke løn til brugerne, men brugerne kan tjene lidt penge som belønning, der kan bruges til mikrobetalinger på internettet etc. samtidig med deres meninger bliver hørt.

Tænk hvis man blev betalt for at se og bedømme reklamer? Se Eovendo.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager double post men man kan ikke slette en kommentar igen??

Tænk hvis man blev betalt for at se og bedømme reklamer? Se Eovendo.com

Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa Martin har i andre betalingsteder end paypal?
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende koncept. Hvad med indberetningen af indtjeningen ? :)

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)