Køb et Amino Sponsorlink
Hej
Jeg søger kontakt med en eller flere der er gode til at tegne, det drejer sig om tegning af mangel forskellige ting, men gerne teget sjovt.
Mangler pris på at få tegnet diverse emner, der bliver nok at gå i gang med i starten og lang tid frem (kan ikke sige hvor længe det drejer sig om)
Jeg ønsker rettighederne og eneretten til det tegnede matriale.
Hvad er der mere præcist tale om? Kan du fortælle lidt om projektet/projekterne, budget osv.? Du er også velkommen til at sende en besked, så jeg kan se, om det er opgaver inden for mit felt :)
nuser43: Hej Jeg søger kontakt med en eller flere der er gode til at tegne, det drejer sig om tegning af mangel forskellige ting, men gerne teget sjovt.
Det kommer an på, hvad du skal bruge, men du siger, at det gerne må være en sjov streg. Jeg har tegnet den, der er vist herunder.
Ja, du må fortælle lidt mere, jeg kan måske hjælpe.
Du er velkommen til at skrive til mig på bbx(a)artlover.com
prøv at se på denne side www.buchillustrationer.dk/
jeg kender hende privat og kan helt varmt anbefale hende...
hun er super dygtig og er fair med priserne
hilsen Claus
nngroup: prøv at se på denne side www.buchillustrationer.dk/ jeg kender hende privat og kan helt varmt anbefale hende... hun er super dygtig og er fair med priserne
Fantastisk arbejde hun laver, jeg bliver misundelig hver gang jeg ser en der kan det til perfektion.....
Gps trackere til biler • Tilbud på Flådestyring/Elektr. kørebog • Joomla- WP- Templates
Jeg er en af dem, som er god til at tegne, mest sjove og søde ting.Prisen vil afhænge meget af, hvad det er, der skal tegnes.
Jeg vil gerne give et bud på 'en eller flere tegninger.
Hej Undskyld det sene svar men jeg har været en del optaget den sidste tid. Det er svært at beskrive hvad det er jeg skal have tegnet, men det kan både være enkle tegninger og en række sammenhængende tegninger der har ca samme bredde som et ugeblad. Jeg ved ikke om det hjælper dig??? Mvh Nuser43
Tegninger kan være alt muligt lige fra stregtegninger til 3D visualiseringer. Du er velkommen til at kigge på mine egne 3D tegninger - der er over 50 eksempler så du kan bare pege på den stilart, der passer til dit projekt.
Er du sulten?