Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad tænker du, når du ser dette logo?

Side 2 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:
Tak for din synsvinkel. Kan godt følge dig i det du siger. Kan det have noget at gøre med at det er så stort? Giver det mere mening for dig i denne kontekst: http://cl.ly/2C3L2E2I2O0M3R0q1G3g 

Ja, måske lidt, men forstår stadig ikke, hvad et dødningehoved laver i et løb? Løber man for livet? Jeg er nok uden for målgruppen - men jeg forbinder det stadig lidt med advarsler på flasker der indeholder noget kemisk - når jeg sætter det sammen med teksten tænker jeg igen - hvorfor er der et dødningehoved.

Run For Your Life ville give mere mening for mig sammen med logoet. ;-)

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

noget der henvender sig til unge maend, der er til hoej musik, biler og ikke alt for lange uddannelser

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Apr 12
Indlæg ialt: 47
Fra  Kronart.dk Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Har kun kigget logo, har ikke læst svar og kender ikke din virksomhed i forvejen.

Jeg tænker på at det er en smule racistisk?

Ikke noget jeg for vildt meget lyst til at klikke på.

Håber det hjalp Big Smile

Kronart.dk - Malerier alle har råd til

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Bertil Boisen:

Hvorfor ikke lave noget der er ordentligt, i stedet for at bede om vores mening om et logo der ikke er brugt mange grafiske minutter på?

- Altså jeg mener, hvis det alligevel (forhåbentligt) ikke er det logo du vil benytte, så giver det da ikke rigtig nogen mening at vi skal bedømme det?

Er det ikke lidt som at sige, smag på denne kage og giv mig din mening, men jeg laver alligevel en ny anderledes kage bagefter...

Men jeg tænker lidt på: Punk, Berlin muren, Rocker, Heavy Metal...

Mvh. Bertil Boisen

Det er skam lavet ordentligt, og det skal bruges, og har været i brug længe. Fordi der ikke er brugte mange grafiske minutter på det, kan det jo godt ha taget langt tid at finde det rigtige look. Jeg mener, se: nike, adidas ect. Giver det mening :)?

Og tak for din synsvinkel :)

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Presta:

Ja, måske lidt, men forstår stadig ikke, hvad et dødningehoved laver i et løb? Løber man for livet? Jeg er nok uden for målgruppen - men jeg forbinder det stadig lidt med advarsler på flasker der indeholder noget kemisk - når jeg sætter det sammen med teksten tænker jeg igen - hvorfor er der et dødningehoved.

Run For Your Life ville give mere mening for mig sammen med logoet. ;-)

Du har da næsten fanget konceptet, bare ud fra logoet :D!!! se evt www.nordicrace.dk

Hillesen:
noget der henvender sig til unge maend, der er til hoej musik, biler og ikke alt for lange uddannelser

Haha, tak for inputtet :D

Rasmus Juhl:

Har kun kigget logo, har ikke læst svar og kender ikke din virksomhed i forvejen.

Jeg tænker på at det er en smule racistisk?

Ikke noget jeg for vildt meget lyst til at klikke på.

Håber det hjalp Big Smile

Det hjalp skam. Logoet står også meget alene, så kan sagtens følge dig. et lille billede ville måske få dig på andre tanker.

http://cl.ly/2D0S443s2t1S3Z0e362W Hvad tænker du nu :)?

- Fedt at høre nogle tanker udefra, tak alle sammen!!

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tænker:

dårlig stil, når man benytter et dødningehoved som effekt sammen med ordet race - (i meningen løb)

rammer ikke mig som målgruppe - når der er dødningehoved,

så jeg taber interessen for at finde ud af mere omkring det.

Men det kan faktisk også kobles som et arisk udtryk - og så er det jo direkte afskyeligt

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg nægter simpelthen at tro på at en grafiker velovervejet har eksekveret dette logo...

Nike og adidas' logoer giver ikke direkte mening. Hvis du graver lidt dybere er der en mening med det, Nikes "Swoosh" signalerer jo en hel masse, og det er ikke bare noget deres grafikere bare satte sig ned og tænkte "Nu laver vi sgu et logo!" 1, 2, 3 WUPTI! Signal værdien i deres logoer er jo også kæmpe stor, det er noget man let husker :-)

Mvh.  Bertil Boisen.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

mit førstehåndsindtryk er .... uha en grum sider ...jeg går vidre

jeg har ingen ide om hvad der ligger bag men tror det er et eller andet med raceren dyrkelse (ikke positivt), og det er kun bedømt ud fra et ganske kort kig på logo / navn i ca 3-4 sek

Venligst

René Buch

PS: er spændt på det faktiske indhold

EDIT:  Efter at have læst alle indlæg kan jeg se det ikke er Race på dansk men løb på eng. det giver jo en helt anden betydning og i den forbindelse, så ser jeg et ultra hårdt bjerg løb op og ned af de norske og svenske bjerge og lange endeløse ture gemme de 1.000 søers land. men logoet skræmmer stadigvæk og vil ikke få mig til at vise mere interesse for det, end de 3-4 sekunder jeg var der inde, jeg generelt ikke tilhænger af ting der har med døden at gøre, men det hænger nok sammen med jeg sidste år selv var meget, meget tæt på at dø flere gange grundet vildt alvorlig sygdom.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kommer til at tænke på noget ny nazistisk stads, nordic race, kunne godt løst oversættes til arisk race, hvis man ikke lige tænker videre over det :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Bertil Boisen:

... stedet for at bede om vores mening om et logo der ikke er brugt mange grafiske minutter på?

--

Jeg nægter simpelthen at tro på at en grafiker velovervejet har eksekveret dette logo...

Hvad ved du egentlig om det?

Der kan da sagtens lægge et langt forløb bag, research, skitser og tusindvis af holdninger og argumenter.

Nuvel en småkedelig condensed font som vi har set den en milliard gange før, men det kan der jo være en grund til. Hvad nu hvis det er meningen at skidtet skal kunne trykkes på t-shirts-ærmer i 8cm bredde og at det er argumentet for fontvalg. Kraniet (bomærket) er faktisk heller ikke helt ringe udført og har sikkert også en god grund til at være et kranie. Det er jo heller ikke første gang man bruger den slags om ting der er - rigtig hårde.

Hvis man skal hive en gammel kending frem fra en tidligere diskussion: Nike's swoosh som du selv nævner - heller ikke grafisk raketvidenskab at lave, men tankerne og tiden bag kan have taget lang tid!

Det er en væsentlig højere standard end det der ellers bliver postet herinde.

Det er fint at have en skarp holdning til tingene (det har jeg også selv), men...

:) Kim

Side 2 ud af 7 (61 indlæg)