Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tapeter med fodboldklubber

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

NU SKAL DET VÆRE!

Det kan ikke være arbejde hele tiden, så nu vil jeg få lavet mig den TV-stue beregnet til fodbold, peanuts, dåsebajere og bøvsende "træner-aspiranter" i sofaerne...!

Så tænke det kunne være sjovt at tapetsere lidt af denne stue med lidt tapetbaner med nogle fodboldklubber.

Dem jeg kunne tænke mig er Barcelona, Liverpool og OB.

Jeg har fundet lidt med Liverpool, men overraskende ikke med Barcelona. OB er vel nok mere naturligt at det måske ikke er lavet, men måske der findes noget med blå og hvide striber.

Det vil drejer sig om en bane eller 2 med hvert hold...

Nogle, der kan hjælpe en primitiv ølbøvsende fodbold-elsker?!

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er underligt at du på en gang kan have en rigtig god tapetsmag, samtidig med at du har en virkelig virkelig dårlig tapetsmag :-)

God fornøjelse med indretningen. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Bruun Rasmussen:

Jeg synes det er underligt at du på en gang kan have en rigtig god tapetsmag, samtidig med at du har en virkelig virkelig dårlig tapetsmag :-)

God fornøjelse med indretningen. 

Tjaah.. Stick out tongue

 

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Brian,

Du kan uploade dit eget print og få det lavet. Det er super smart. Prøv det her: http://www.tapetshop.dk/shop/tapet-med-dit-265p.html

Mvh
Toke 

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Nu kunne jeg så bedre forstå ønsket, hvis det var klubber som Real Madrid, Manchester United og Brøndby.Wink

Sorry, men den lå lige til "højrebenet".

Tonny

Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Toke Kruse:
Du kan uploade dit eget print og få det lavet. Det er super smart. Prøv det her: http://www.tapetshop.dk/shop/tapet-med-dit-265p.html

Du er selvfølgelig også velkommen til at uploade et billede på http://www.illux.dk/tapet/dit-tapet/bestil/ og få det printet som tapet.

Du skal dog være opmærksom på, at de fleste billeder af klubber og spillere er beskyttet af ophavret. Vi har ikke mulighed for at tjekke om kunder har rettigheder til de billeder de bestiller, så hvis du bestiller et tapet ved os, er det er en sag mellem dig og eksempelvis OB.

 

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nees:

Toke Kruse:
Du kan uploade dit eget print og få det lavet. Det er super smart. Prøv det her: http://www.tapetshop.dk/shop/tapet-med-dit-265p.html

Du er selvfølgelig også velkommen til at uploade et billede på http://www.illux.dk/tapet/dit-tapet/bestil/ og få det printet som tapet.

Du skal dog være opmærksom på, at de fleste billeder af klubber og spillere er beskyttet af ophavret. Vi har ikke mulighed for at tjekke om kunder har rettigheder til de billeder de bestiller, så hvis du bestiller et tapet ved os, er det er en sag mellem dig og eksempelvis OB.

 

Jeg kunne da i hvert fald lave et tapet med blå og hvide striber - det kan der jo dårligt være nogle, der har rettighederne på!

Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det vil der ikke være noget i vejen for, men som andre også har kommenteret vil jeg da anbefale at du overvejer farverne på tapetet :) Hvis det bliver ved det blå og hvide, vil jeg love at sætte vores fynbo/OB-fan til at producerer tapetet :)  

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nees:

Nej, det vil der ikke være noget i vejen for, men som andre også har kommenteret vil jeg da anbefale at du overvejer farverne på tapetet :) Hvis det bliver ved det blå og hvide, vil jeg love at sætte vores fynbo/OB-fan til at producerer tapetet :)  

Pris er nævnt pr m2. I hvilke mål leveres det? Det er måske ikke en standard tapetrulle?

Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Pris er nævnt pr m2. I hvilke mål leveres det? Det er måske ikke en standard tapetrulle?

Prisen bliver udelukket udregnet på baggrund af m2. Vi laver det i baner op til 148 bred. Hvis væggen eksempelvis er 330cm laver vi 3 baner af 110 cm. Prisen er 240 pr. m2 og 250 i opstart.

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)