Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det muligt? Facebook apps

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har set at nogle test/apps deler et billede med mit navn eller mine venners navn.. Hvordan er det muligt?

På forhånd tak :-)

De bedste hilsner

Mohammed

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er på Facebook, giver brugeren app'en adgang til at dele ting og sager. Hvis det er decideret like jacking du tænker på, så er en af metoderne at lade 'synes godt om' knappen følger musen skjult. Det første klik vil udløse et 'like' på knappen, selvom brugeren ikke kan se det. En måde at få brugeren til at klikke på, er ved at lave en falsk afspilningsgrafik ved en video.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bestemmer selv om de kan se det, ved at rette i dine "Privacy Settings":

https://www.facebook.com/settings/?tab=privacy


Tilføjelse:
Det er først nu jeg opdager at det ikke nødvendigvis drejer sig om Facebook, men det var noget Casper nævnte. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for bege svar. Men det var ikke det jeg mente.. Eller jo, tænker på facebook apps. Nogle af den deler et billede selvfølgelig har jeg tilladt det men billedet den deler står der mit navn og mit profil billede er på.. F.eks.
En test der hed: Hvordan dør du? Den delte et billede hvor der stod: Mohammed Al-Noury også min fødselsdagsdato og mit billede på en sten hvor det står f.eks. Lugtede til sin egen prut..

De bedste hilsner

Mohammed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)